[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: خبر ::
 | تاریخ ارسال: 1393/4/25 | 
اتصال افسریه و سعادت‌آباد در سال 94
رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با حضور در کارگاه ساختمانی مترو خط ۷ تهران ضمن بازدید از روند ساخت این خط به بررسی مسائل و مشکلات پیش روی آن پرداخت.
به گزارش جهان به نقل از مهر، محسن سرخو در این بازدید به برنامه ۵ ساله شهرداری تهران اشاره و تصریح کرد: بر اساس این برنامه پیش بینی شده است که به صورت سالانه ۳۰ کیلومتر به خطوط مترو در دست بهره برداری افزوده شود.
رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران ادامه داد: این برنامه ریزی برای سال جاری تکمیل بخش باقی مانده از خط ۳ و بهره برداری از فاز نخست مترو خط ۷ شهر تهران است.
سرخو طول این خط را ۲۷ کیلومتر دانست و گفت: با روند کنونی در سالجاری ۱۲ کیلومتر از خط ۷ مترو تهران ما بین میدان محمدیه و پل نصر به بهره برداری خواهد رسید.
وی ادامه داد : تا پایان سال ۹۴ نیز ۱۵ کیلومتر باقی مانده از خط تکمیل شده و با بهره برداری از آن به وسیله مترو ورزشگاه تختی و افسریه به سعادت آباد متصل می شود.
رئیس کمیته حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه به تشریح موانع موجود در تکمیل این خط پرداخت و اظهار داشت: کمبود نقدینگی نخستین مشکل این پروژه است که امیدواریم با تامین سریعتر بخشی از منابع که در تعهد شهرداری تهران است و همچنین تامین بخش مورد تعهد پیمانکار، کندی های پروژه برطرف و مسیر هموار تر شود.
سرخو تملک اراضی مربوط به محل قرار گیری ایستگاهها را دیگر مانع بر سر راه تکمیل این خط دانست و گفت: این بخش ازکار باید توسط شهرداران مناطق انجام شود و انجام آن سرعت بیشتری را طلب می کند تا همزمان با بهره برداری از خط تعدادی از آنها مورد بهره برداری قرار گیرد.

جهان نیوز
  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
دفعات مشاهده: 3795 بار   |   دفعات چاپ: 1102 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 15 بار   |   0 نظر
انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 48 queries by YEKTAWEB 4645