[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
جلسات هیات مدیره::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
سمپوزیوم تونلسازان جوان (SYTA 2025)::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
پانزدهمین کنفرانس تونل ایران

پانزدهمین کنفرانس تونل ایران
https://itc2025.ir/fa/
 
..
اخبار جدید
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: وبینار تخصصی انجمن تونل ایران
:: اطلاعیه برگزاری پنجمین سمپوزیوم تونل‌سازان جوان آسیا (SYTA ۲۰۲۵)
:: گزارش جلسه هیأت‌مدیره انجمن تونل ایران در روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ در محل دفتر انجمن تونل ایران
..
:: تکمیل و راه اندازی ۹۰ درصد ورودی‌های دوم ایستگاه‌های خط ۷ متروی تهران ::
 | تاریخ ارسال: 1404/4/21 | 
سرپرست مجری خط ۷ متروی تهران اعلام کرد
تکمیل و راه اندازی ۹۰ درصد ورودی‌های دوم ایستگاه‌های خط ۷ متروی تهران
سرپرست مجری خط ۷ متروی تهران گفت: با راه اندازی قریب الوقوع ورودی دوم ایستگاه آهنگ و تکمیل ورودی جدید ایستگاه هلال احمر که بزودی محقق می‌شود، عملاً ۹۰ درصد ایستگاه‌های خط ۷ متروی تهران صاحب حداقل ۲ ورودی شده و به این ترتیب صرفاً ۳ ایستگاه برای احداث ورودی دوم باقی می‌ماند.










مهندس محمدیاشار لطفی با اعلام مطلب فوق گفت: یکی از الزامات بهره وری حداکثری ایستگاههای شبکه مترو، ساخت ورودی های دوم و یا بیشتر است تا ضمن تسهیل تردد مسافران و تامین دسترسی های متعدد، در مواقع بحرانی نیز بتوان شرایط ایمن تری را برای رفت و آمد مردم مهیا ساخت.
وی گفت: در این زمینه از آغاز عملیات اجرایی احداث خط ۷ مترو، سیاست شرکت متروی تهران بر آن بود که به موازات راه اندازی ایستگاههای جدید، مسئله ساخت ورودی‌های دوم و یا سوم را با جدیت پیگیری کند.
سرپرست مجری خط ۷ متروی تهران افزود: به این ترتیب امروز که راه اندازی فقط یک ایستگاه از خط ۷ مترو باقی مانده است (ایستگاه ورزشگاه تختی) عملاً ۱۷ ایستگاه دارای ورودی های تکمیلی بوده و ورودی دوم ایستگاه هلال احمر هم بزودی بهره برداری خواهد شد.
مهندس لطفی در ادامه به ایستگاههای باقی مانده خط ۷ مترو به لحاظ بهره مندی از ورودی دوم اشاره کرد و گفت: ایستگاههای بوستان گفتگو، شهدای هفدهم شهریور و میدان کتاب، ایستگاههایی هستند که هنوز ورودی دوم ندارند؛ اما طبق برنامه زمان بندی، سعی داریم در سال جاری ورودی جدید ایستگاههای میدان کتاب و شهدای هفدهم شهریور را ساخته و راه اندازی کنیم.
بر اساس گزارش روابط عمومی و امور بین الملل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو)، در شرایط فعلی و با فهرست بهای کنونی، فرآیند ساخت و تجهیز ورودی دوم برای هر ایستگاه مترو، حدود ۱۰۰ میلیارد تومان هزینه در بردارد و البته موارد دیگری مانند تملک اراضی لازم برای جانمایی و احداث کیوسک ورودی‌های دوم هم پیش نیاز این مسئله محسوب می‌شود.


تاریخ: ۱۴۰۴/۰۴/۱۶
منبع: https://www.isna.ir/news/۱۴۰۴۰۴۱۶۰۹۳۶۹

 
 
  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: سرپرست مجری خط ۷ متروی تهران | ایستگاه‌های خط ۷ متروی تهران | ورودی‌های دوم ایستگاه‌های خط ۷ مترو | ایستگاه ورزشگاه تختی |
دفعات مشاهده: 109 بار   |   دفعات چاپ: 2 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.13 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4714