[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: ۲۰ کیلومتر تونل در جاده های کهگیلویه و بویراحمد احداث شد ::
 | تاریخ ارسال: 1401/11/2 | 
دستاوردهای انقلاب
۲۰ کیلومتر تونل در جاده های کهگیلویه و بویراحمد احداث شد
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه زیرساخت های راه های ارتباطی استان پس از انقلاب متحول شده گفت:۲۰ کیلومتر تونل پس از پیروزی انقلاب اسلامی در استان ساخته شده که در نوع خود کم نظیر است.










محمد راستا روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه برای ساخت هر کیلومتر تونل ۲۵۰ تا ۳۰۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است تاکید کرد: انجام این زیرساخت ها برای ارتقای جاده های استان به ویژه در مناطق کوهستانی با تلاش و سرمایه گذاری های فراوان انجام گرفته است.
وی ابراز کرد:با احداث این تونل ها انجام سفر برای شهروندان کهگیلویه و بویراحمدی آسان تر و همچنین مسیر جاده ها کوتاه تر شده است.
وی عنوان کرد: همچنین در چهار دهه گذشته ۱۵۰ پل بزرگ به مساحت بیش از ۱۰۰ متر در مسیر جاده های استان ایجاد شده که با صرف هزینه های زیاد صورت گرفته است.
راستا تصریح کرد: تاکنون ۶ هزار کیلومتر جاده ارتباطی در کهگیلویه و بویراحمد ساخته شده که یکهزار کیلومتر از این میزان اصلی، ۵۰۰ کیلومتر راه فرعی و بقیه جاده های روستایی است.
وی با یادآوری اینکه برای ساخت هر کیلومتر راه اصلی ۲۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز است افزود: زیرساخت های ایجاد شده سرمایه بزرگ برای مردم استان است.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه پیش از پیروزی انقلاب بخش عمده ای از جاده های استان خاکی و سختگذر بوده تاکید کرد: در این مدت تحولات بزرگی در حوزه راه های ارتباطی ایجاد شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد گفت:به غیر از جاده پاتاوه دهدشت هم اکنون ۳۴ طرح بزرگ راهسازی در این استان با بیش از ۹۲۵ میلیارد تومان سرمایه گذاری در دست ساخت است.
وی عنوان کرد:جاده های یاسوج به شیراز، سمیرم و بابامیدان گچساران به باشت،گچساران به باباکلان،دهدشت به سوق، دهدشت به سمت چرام از مهمترین راه های در حال ساخت هستند.
مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد:با هدف افزایش ایمنی سفر چهارخطه کردن جاده تا ۳۰ کیلومتر ورودی شهرهای بزرگ کهگیلویه و بویراحمد در اولویت برنامه های این اداره است.
راستا تاکید کرد: تاکنون ۶۰کیلومتر از جاده یاسوج به سمیرم ، پنج کیلومتر جاده کمربندی یاسوج و۱۶ کیلومتر در مسیر یاسوج به شیراز چهارخطه شده است.
وی عنوان کرد: جاده طرح چهارخطه یاسوج به شیراز ۶۵ درصد پیشرفت،تقاطع مهریان ۳۰ درصد و دهدشت به چرام ۹۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است.


تاریخ: ۱۴۰۱/۱۰/۲۹
منبع: https://www.irna.ir/news/۸۵۰۰۳۲۵۶


 
 
  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: مدیرکل راه و شهرسازی کهگیلویه و بویراحمد | ۲۰ کیلومتر تونل | طرح چهارخطه یاسوج به شیراز | ساخت تونل | دستاوردهای انقلاب |
دفعات مشاهده: 131 بار   |   دفعات چاپ: 5 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645