[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: تحویل زمین برای احداث ایستگاه‌های خط ۱۰ مترو تهران ::
 | تاریخ ارسال: 1401/6/22 | 
مجری خط ۱۰ مترو تهران خبر داد؛
تحویل زمین برای احداث ایستگاه‌های خط ۱۰ مترو تهران
مجری خط ۱۰ مترو تهران گفت:شرکت مترو تهران جهت تجهیز کارگاه‌های عمرانی و آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه‌های فاز نخست خط ۱۰ مذاکراتی را با شهرداری مناطق مربوطه پیگیری می‌کند.












محمود یوسفی مجری خط ۱۰ مترو تهران گفت: شرکت مترو تهران جهت تجهیز کارگاه‌های عمرانی و آغاز عملیات اجرایی احداث ایستگاه‌های فاز نخست خط ۱۰ مذاکرات و جلسات منظم هفتگی را با دست‌اندرکاران شهرداری مناطق مربوطه پیگیری می‌کند و در این خصوص بخشی از اراضی مورد نیاز، آماده تحویل به پیمانکاران شده است.
وی ادامه داد: به دنبال تجهیز کارگاه‌های عمرانی در دو ایستگاه دریاچه شهدای خلیج فارس و میدان اتریش و آغاز عملیات اجرایی در این کارگاه‌ها، رایزنی‌های متعددی با شهرداران مناطق ۲، ۵ و ۲۲ در حال انجام است تا سایر اراضی مورد نیاز برای احداث دیگر ایستگاه‌های فاز نخست خط ۱۰ در اسرع وقت تحویل شد.
یوسفی با بیان اینکه زمین‌های محل احداث ایستگاه‌های میدان ساحل و بلوار کاشان در منطقه ۲۲ آماده تحویل شده‌است، گفت: به موجب تحویل ۲۶ هکتار زمین جهت ساخت پایانه خط ۱۰ در این منطقه، ایستگاه پایانی در منتهی الیه غربی خط مذکور در خیابان خادمین جانمایی شده است. همچنین برای در اختیار گرفتن اراضی مورد نیاز به منظور احداث ایستگاه‌های وردآورد و المپیک، در حال مذاکره با اداره کل راه و شهرسازی استان تهران هستیم.
مجری خط ۱۰ وضعیت همکاری شهرداری مناطق ۲ و ۵ برای در اختیار قرار دادن زمین و شروع عملیات اجرایی ایستگاه‌های خط ۱۰ که در این دو منطقه واقع شده‌اند را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: در منطقه ۲، اراضی محل احداث ایستگاه تقاطعی خطوط ۷ و ۱۰ تحویل‌شده و عملیات اجرایی این ایستگاه در حال انجام است. زمین ایستگاه فرهنگ نیز شناسایی شده و در شرف تحویل است.
وی ادامه داد: در منطقه ۵ اراضی مربوط به ساخت ایستگاه‌های کوهسار، جنت آباد، ایرانشهر و سردار جنگل آماده تحویل است و در مورد ایستگاه شهید اشرفی اصفهانی در حال بررسی موقعیت مناسب جهت تجهیز کارگاه و شروع عملیات عمرانی احداث ایستگاه هستیم.
یوسفی در پایان صحبت‌های خود، اشتیاق شهرداران مناطق مرتبط با احداث ایستگاه‌های خط ۱۰ جهت بهره‌مندی هرچه بیشتر و بهتر اهالی این مناطق از شبکه حمل و نقل ریلی انبوه بر را مهمترین عامل در راستای همکاری با شرکت مترو به منظور تحویل اراضی مورد نیاز و شروع هرچه سریع‌تر عملیات عمرانی ساخت ایستگاه‌های مربوطه دانست و اظهار امیدواری کرد در اسرع وقت ممکن با تأمین اعتبارات مورد نیاز و منابع مالی لازم، تمام کارگاه‌های عمرانی ایستگاه‌های فاز نخست خط ۱۰ فعال شوند.


تاریخ: ۱۴۰۱/۰۶/۱۹
منبع: https://www.mehrnews.com/news/۵۵۸۵۹۰۳


 
 
  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: مجری خط ۱۰ مترو تهران | تحویل زمین | احداث ایستگاه‌های خط ۱۰ مترو تهران |
دفعات مشاهده: 162 بار   |   دفعات چاپ: 22 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645