[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: امسال باید ایستگاه‌های اولویت‌دار متروی کرج افتتاح شوند ::
 | تاریخ ارسال: 1400/1/20 | 

رئیس شورای شهر کرج:
امسال باید ایستگاه‌های اولویت‌دار متروی کرج افتتاح شوند
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه قطار شهری و بزرگراه شهید سلیمانی از اولویت‌های مهم شهر هستند، گفت: امسال تحت هر شرایطی باید ایستگاه‌های اولویت‌دار مترو افتتاح شوند.



به گزارش خبرنگار مهر، اکبر سلیم‌نژاد ظهر چهارشنبه در جمع کارکنان شهرداری کرج با تأکید بر اینکه فصل جدیدی از کار و تلاش در شهر آغاز شده است، اظهار کرد: به همت خانواده بزرگ مدیریت شهری کرج امسال شاهد شکوفایی عمرانی و به ثمر نشستن کارهای بزرگ خواهیم داد و شهروندان گرامی در کوتاه‌مدت آثار آن را به صورت ملموس احساس می‌کنند.
وی بیان کرد: یکایک مدیران و کارکنان و کارگران شاغل در مجموعه مدیریت شهری کرج باید بیشتر از سال‌های گذشته از توان و ظرفیت‌های خود برای خدمت به مردم استفاده کنند تا بتوانیم بهره‌وری سازمانی را ارتقا ببخشیم و به دنبال رفع مشکلات و پاسخگویی به مطالبات مردمی باشیم؛ تکمیل پروژه‌های عمرانی بی‌شک در صدر اولویت‌ها قرار دارد.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج افزود: مبنای همه انتصابات در شهرداری کرج باید شایسته‌سالاری و استفاده از نیروهای باانگیزه و کاردان و لایق و انقلابی باشد تا بتوانند در شرایط سخت کنونی تهدیدها را به فرصت تبدیل کرده و با مدیریت صحیح نیروها، منابع مالی و امکانات، بهترین خدمات و کارها را با استفاده از کمترین امکانات رقم بزنند.
وی افزود: شرایطِ امروز با دوران دفاع مقدس تفاوتی ندارد و در جنگ اقتصادی با دشمنان هستیم و باید جهادی و بسیجی‌وار در میدان حضور پیدا کنیم.
بیش از ۴ هزار میلیارد تومان برای تأمین هزینه‌های کرج در نظر گرفته شده است
سلیم‌نژاد تصریح کرد: امروز مدیریت پشت میزی پاسخگوی نیازها و مشکلات شهر نیست، امسال بیش از ۴ هزار میلیارد تومان درآمد برای تأمین هزینه‌های اداره کلان‌شهر کرج با ۱۰ منطقه متراکم جمعیتی در نظر گرفته شده که باید محقق شود.
وی خاطرنشان کرد: پروژه‌های نیمه‌تمام متعددی وجود دارند که باید تکمیل شوند و همین طور ارائه خدمات شبانه‌روزی نیازمند تحقق بودجه است، بنابراین امسال هر نیروی مدیریت شهری باید خود را در قبال شهر و شهروندان بیشتر از گذشته مسئول بداند.
رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان اینکه قطار شهری و بزرگراه شهید سلیمانی از اولویت‌های مهم شهر هستند، عنوان کرد: امسال تحت هر شرایطی باید ایستگاه‌های اولویت‌دار مترو افتتاح شوند که می‌توان آن را بزرگ‌ترین اقدام دوره کنونی مدیریت شهری دانست، چراکه در سخت‌ترین شرایط درآمدی و در فصل تحریم‌ها ما کاری بزرگ را محقق کردیم که برخی تصورِ انجام آن را هم نداشتند و اوایل دوره می‌گفتند که درهای پروژه را قفل بزنید و پولتان را در تونل‌های قطار شهری هدر ندهید.
وی گفت: دوره پنجم شورای شهر کرج در حوزه‌های مختلف عملکرد خوبی داشته و اقدامات متفاوت و کلانی را نسبت به گذشته شاهد هستیم؛ چه در بحث افتتاح پروژه‌ها و بوستان‌ها و پارک‌ها، چه در بحث شفافیت و ایجاد زیرساخت‌های شهرداری الکترونیک، چه در بحث محله محوری و توسعه سرانه‌های خدماتی و رفاهی و چه در مباحث اجتماعی از نام‌گذاری روز فرهنگی کرج تا دیگر مباحث شاهد تغییرات و تحولاتی شگرفی هستیم.
سلیم‌نژاد متذکر شد: امیدواریم سال جدید نیز با نهضت جهادی خدمت‌رسانی بسیجی و انقلابی به مردم شریف و شهیدپرور همراه خواهد بود.


تاریخ: ۱۴۰۰/۰۱/۱۹
منبع:
https://www.mehrnews.com/news/۵۱۸۳۷۴۶

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: رئیس شورای اسلامی شهر کرج | متروی کرج | شهرداری کرج | ایستگاه‌های اولویت‌دار | افتتاح مترو |
دفعات مشاهده: 503 بار   |   دفعات چاپ: 158 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.31 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645