[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
جلسات هیات مدیره::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
پانزدهمین کنفرانس تونل ایران

پانزدهمین کنفرانس تونل ایران
https://itc2025.ir/fa/
 
..
اخبار جدید
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: برگزاری نخستین جلسه هیأت مدیره انجمن تونل ایران در سال ۱۴۰۴
:: جلسه هیأت مدیره انجمن تونل ایران در روز شنبه مورخ ۱۴۰۳/۱۲/۱۱ برگزار شد:
:: :Work Group on Shaft Design and Construction (WG-۲۳) ۱۱th webinar
..
:: اخبار ::
 | تاریخ ارسال: 1393/4/23 | 

سردار عبداللهی: قرارگاه سازندگی سپاه توان و قدرت اجرای پروژه آزاد‌راه تهران-شمال را دارد

این پروژه 62 کیلومتر تونل رفت و برگشت دارد و ترکیب پروژه پل تونل و ترانشه و سنگ برداری داشته و با آن محدودیت در جاده شمال برای این کار 4 سال زمان و یک ساختار قوی را در نظر گرفتیم و در یک مرحله‌ای تجهیز کارگاه نیز کردیم.                                           

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) گفت: قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) برای اجرای پروژه آزاد‌راه تهران – شمال آمادگی دارد.

به گزارش ایلنا، سردار عبادالله عبداللهی فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) در پنل تخصصی همایش بزرگ سه دهه مدیریت جهادی در عرصه اقتصاد کشور با بیان اینکه نگاه قرب سود محوری نیست نگاه تکلیفی و جهادگونه عمل کردن است، گفت: قرب آمادگی کامل را دارد با تدبیر مسئولین و تدابیر دولت برای اجرای پروژه آزاد‌راه تهران – شمال با تمام توان و قدرت وارد عمل شود.

وی با اشاره به صعوبت و پیچیدگی این پروژه گفت: در خصوص آزادراه تهران شمال با تمام توان و قدرت آمادگی داشتیم که آن را عملیاتی کنیم و یک ساختار سازمان خوبی در قرب پیش بینی شد که در زمانبندی مشخص اجرایی شود اما کار توسط دولت متوقف شد و اگر این پروژه اجرا شود کار بسیار عظیمی است.

عبداللهی گفت: این پروژه 62 کیلومتر تونل رفت و برگشت دارد و ترکیب پروژه پل تونل و ترانشه و سنگ برداری داشته و با آن محدودیت در جاده شمال برای این کار 4 سال زمان و یک ساختار قوی را در نظر گرفتیم و در یک مرحله‌ای تجهیز کارگاه نیز کردیم.

فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا(ص) همچنین گفت: ‌ساخت زیر ساخت‌های ریلی جاده‌ای و سایر موارد زیر ساختی امروز ضروری است.

ربیع فلاح جلودار استاندار مازندران نیز در این پنل گفت: به خاطر حجم سفرها در ایام تعطیلات یا آخر هفته ترافیک عظیمی در جاده چالوس منتهی به استان مازندران ایجاد می‌شود که به خاطر وضعیت جاده‌ای آن است و ضرورت دارد ساخت آزادراه تهران شمال عملیاتی شود تا مشکلات مردم کشور برای سفر به شمال کشور مرتفع شود.

قاسم احمدی لاشکی نماینده مردم چالوس و نوشهر در مجلس شورای اسلامی هم ضمن بیان تاریخچه ساخت آزادراه تهران شمال از قبل از انقلاب تا کنون در دولت‌های مختلف به ضرورت ساخت این آزادراه اشاره کرد و با اظهار تأسف از این که این پروژه از سوی دولت متوقف شده، گفت: قرارگاه خاتم باید با مدیریت جهادی وارد عمل شود و این کار را عملیاتی و اجرا کند.

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
دفعات مشاهده: 2640 بار   |   دفعات چاپ: 965 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 10 بار   |   0 نظر
انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.09 seconds with 46 queries by YEKTAWEB 4704