[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
تسهیلات پایگاه::
برقراری ارتباط::
::
اخبار
..
نهادهای وابسته

انجمن بین المللی تونل (ITA)

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: لیست ارائه مقالات شفاهی و پوستر
:: اطلاعیه نتایج مقالات کنفرانس تونل
..
:: اخبار ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۳/۴/۲۳ | 

اجرای پروژه مترو از مطالبات جدی مسئولان ورامین باشد

رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ورامین گفت: اجرای پروژه زیرزمینی بودن مترو از مطالبات جدی مسئولان شهر باشد

به گزارش خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران، سید محسن رضایی در حاشیه جلسه شورای اسلامی شهر ورامین اظهار داشت: بحث مترو از سال 1385 با مساعدت و حمایت ویژه محسن هاشمی (مدیرعامل وقت مترو) کلید خورد.
وی گفت: مترو یکی از ضرورت‌ها و چالش‌های جدی یک دهه اخیر مردم ولایت‌مدار دیار 15 خرداد است و در دوره‌های مختلف شورای اسلامی شهر ورامین یکی از دغدغه‌های اصلی اعضای شورای اسلامی شهر به‌عنوان نمایندگان و خادمان مردم بوده و هست.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ورامین افزود: بعد از برگزاری انتخابات دوره چهارم شوراها و از همان روزهای اول جلسات متعدد و پیگیری‌های این مهم را جزو مهم‌ترین برنامه‌های منتخبان مردم قرار داد، به‌طوری که در یک سال گذشته جلسات ویژه‌ای با حضور مهدی چمران رئیس شورای عالی استان‌ها، معاون عمرانی استانداری تهران، مدیرکل دفتر فنی استانداری تهران، محسن نوری (پدر متروی ایران)، مهدی ثنایی و مشاوران و کارشناسان برگزار شده است.
رضایی اظهار داشت: در طی جلسات مختلف و بازدیدهای میدانی از طول مسیر مترو ورامین از ابتدای شهر ورامین (میدان پوئینک) تا (منطقه دهوین) و کلیه موانع، تقاطع‌ها اعم از‌ شهرک مدرس، خیرآباد، قاسم‌آباد، پل کارخانه قند و تقاطع بلوار امام رضا (ع) و... به‌صورت ویژه و کارشناسی شده بازنگری شد.
وی تصریح کرد: در پایان این جلسات و پیگیری‌های مداوم علی حیدریان شهردار ورامین و اعضای شورای اسلامی شهر و با توجه به اینکه بیش از 60 درصد از کاربری‌ها به‌صورت مسکونی و فضای سبز در مجاورت مسیر ریلی قرار داشت که از لحاظ سازمان محیط زیست هم دچار اشکال بود، شهرداری به این نتیجه رسید که با یکی از شرکت‌هایی که در سطح عالی کشور فعالیت کرده، رایزنی و طی قراردادی این کار کارشناسانه و اجرایی، انجام و به استان و کشور در مورد معضلات ترافیکی ارائه شود.
رئیس کمیسیون فرهنگی شورای اسلامی شهر ورامین افزود: استانداری تهران در نخستین جلسه شورای عالی ترافیک استان تهران در مورخ 25 خرداد 93 به ریاست معاون استانداری تهران با حضور 30 عضو از کارشناسان کشور و استانی تشکیل و با اکثریت قاطع آراء به این خواسته مردم ورامین با نگاه تخصصی شهرداری و شورای اسلامی شهر که مطابق با طرح تفصیلی بود رأی مثبت دادند و به تصویب رسید که مسیر مترو تهران، ورامین، پیشوا برای گذر از شهر ورامین با مسافت 11.5 کیلومتر بافت شهری به صورت زیرزمینی اجرا شود.
این مسئول تصریح کرد: بر خود لازم می‌دانم به ‌عنوان نماینده از شورای اسلامی شهر و منتخب سه دوره شورا و تجربه پیش از 30 سال سابقه مدیریتی از عنایت معاون استاندار تهران، اعضای شورای هماهنگی ترافیک استان تهران در دولت تدبیر و امید کمال تشکر و تقدیر را داشته باشم.

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


کد امنیتی را در کادر بنویسید >
::
دفعات مشاهده: 1267 بار   |   دفعات چاپ: 475 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 18 بار   |   0 نظر
انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.047 seconds with 901 queries by yektaweb 3506