[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: تاکنون ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای مترو تبریز هزینه شده است ::
 | تاریخ ارسال: 1397/8/1 | 

مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز:
تاکنون ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای مترو تبریز هزینه شده است
 

مدیر عامل سازمان قطار شهری تبریز گفت: تا کنون ۱۸۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای مترو تبریز هزینه شده است.
به گزارش ایسنا، سردار «مصطفی مولوی» در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان این مطلب اظهار کرد: تأخیر در بهره‌برداری پروژه‌ی مترو دلایل مختلفی دارد که یکی از علل آن، عمل نکردن رسانه‌ها به رسالتشان است، به این معنی که این مسأله به یک مطالبه عمومی تبدیل و از مسئولان شهری و بالادستی تقاضا نشده است که اگر چنین بود، تبریز هم الان مثل تهران مترو داشت و به جای احداث این همه پل نابجا در تبریز به احداث مترو بودجه داده می‌شد.
وی خاطرنشان کرد: با وجود صرف هزینه زیاد برای تکمیل پروژه مترو، ۱۱ ایستگاهی که از ایل گلی تا میدان ساعت به بهره‌برداری رسیده است هم به طور کامل تکمیل نیستند، ما زمان را از دست داده‌ایم و نیازمند پول هستیم تا با سرعت بیشتر کار کنیم.
  ویبا اشاره به برخی حواشی حول پمپاژ آب در   حفاری مترو و استفاده از جرثقیل‌های تاور گفت: چاره‌ای جز پمپاژ آب نداریم و در این مورد نیازمند کمک دانشگاهیان و تجارب کشورهای دیگر هستیم، انتظارمان از رسانه‌ها این است با تیترهایی همچون «خطر در کمین است»، مردم را نگران نکنند، در استفاده از جرثقیل‌ها، نکات فنی و ایمنی رعایت شده است.
  مدیرعامل قطار شهری تبریز از تلاش برای تصویب خط پنج قطار شهری تبریز خبر داد و گفت: متروی تبریز چهار خط مصوب دارد و با توجه به این‌که هیچ اقدامی در خصوص راه‌اندازی خط چهار، صورت نگرفته، احتمال تغییر کریدور خط چهار وجود دارد، چون برنامه‌ریزی‌ها ۱۵ سال پیش انجام شده است.
وی گفت: خط یک مترو به طول ۱۷.۲ کیلومتر بوده و با ۱۱ ایستگاه از ایل‌گلی تا لاله، به بهره‌برداری رسیده است. ایستگاه دو نیز با ۲۲.۴ کیلومتر طول و ۲۰ ایستگاه، از ماشین‌سازی آغاز شده و با گذر از خیابان سه راه امین، جمهوری اسلامی، ششگلان، عباسی، میدان فهمیده، باغمیشه به دانشگاه آزاد ختم می‌شود، تاکنون چهار کیلومتر از این مسیر، حفاری شده است.
وی افزود: تلاش‌ها برای توسعه خط دو بوده و قصد داریم تا حفاری‌ها پس از اتمام ایستگاه استانداری، به شهرک خاوران برسد.
مولوی یادآور شد: خط سه با ۱۵ کیلومتر طول و ۱۴ ایستگاه، از ترمینال آغاز شده و با گذر از ایستگاه‌های ارتش، میدان ساعت، خاقانی، ۴۲ متری و میدان آذربایجان به ایستگاه فرودگاه ختم می‌شود.

تاریخ: 97/07/30
منبع:
https://www.isna.ir/news/97073016935

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: مدیر عامل | سازمان قطار شهری | تبریز | تاکنون | ۱۸۰۰ میلیارد تومان | اعتبار | مترو تبریز | هزینه |
دفعات مشاهده: 369 بار   |   دفعات چاپ: 152 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.37 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645