[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: خبر ::
 | تاریخ ارسال: 1395/12/9 | 

شهردار شیراز:
مترو شیراز تا پایان امسال به چهارراه زند می‌رسد
شیراز - شهردار شیراز با بیان اینکه به دنبال افتتاح کاملِ خط یک متروی شیراز تا پایان امسال بودیم گفت: به دلیل اجرای ایستگاه بازار وکیل و مسدود شدن مسیر ادامه این خط، تا پایان سال تا چهارراه زند افتتاح می‌شود.


 AWT IMAGE
 
به گزارش ایمنا به نقل از پایگاه خبری شهرداری شیراز، علیرضا پاک‌فطرت اظهار داشت: امکان راه‌اندازی متروی شیراز در فاز دوم خط یک از میدان گل سرخ تا میدان ولیعصر(عج) نیز وجود دارد اما  باید صبر کرد تا ایستگاه بازار وکیل نیز در مدار قرار گرفته و پس از آن خط یک متروی شیراز را به طور کامل راه‌اندازی کنیم.
شهردار شیراز در پاسخ به سوالی در مورد کمبود واگن برای متروی شیراز گفت: موضوع واگن‌ها و تامین آن یک موضوع ملی است و براساس آخرین توافق صورت گرفته بین وزیر صنعت و وزیر کشور ساخت دو هزار واگن در کشور آغاز شده و در سال آینده به کلان‌شهرهایی که دارای مترو هستند تحویل می‌شود.
وی افزود: شهرداری شیراز برای به حداقل رساندن مشکل کمبود واگن، پنج واگن خریداری کرده و امیدواریم با آن بتوان فاز دو خط یک مترو را فعال کرد.
شهردار شیراز در مورد آخرین اقدامات صورت گرفته در خیابان زند باریک که بر اثر سیلاب اخیر نشست کرده بود گفت: این مسیر ترمیم شده و تردد روی آن  به حالت طبیعی خود برگشته و مشکل خاصی ندارد و اگر شهروندان اجازه دهند و بتوانیم این مسیر را از نظر ترافیک یک طرفه داشته باشیم سریع‌تر می‌توانیم ایستگاه را تمام کنیم.
پاک‌فطرت ادامه داد: در این مسیر مکانی برای تجهیز کارگاه نیست و اگر بتوانیم مسیر را چند ماه یک طرفه داشته باشیم می‌توانیم پروژه را در زیر سطح که دارای خاک سست و ناایمن است، ایمن کرده و این محدوده را از خطرهای احتمالی نجات دهیم


تاریخ : 95/12/08
منبع :
http://www.imna.ir/fa/doc/news/272084

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
دفعات مشاهده: 2004 بار   |   دفعات چاپ: 419 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.21 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645