[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
جلسات هیات مدیره::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
سمپوزیوم تونلسازان جوان (SYTA 2025)::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
پانزدهمین کنفرانس تونل ایران

پانزدهمین کنفرانس تونل ایران
https://itc2025.ir/fa/
 
..
اخبار جدید
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: وبینار تخصصی انجمن تونل ایران
:: اطلاعیه برگزاری پنجمین سمپوزیوم تونل‌سازان جوان آسیا (SYTA ۲۰۲۵)
:: گزارش جلسه هیأت‌مدیره انجمن تونل ایران در روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ در محل دفتر انجمن تونل ایران
..
:: تجهیز کارگاه ساخت خط ۸ و ‌۹ متروی تهران ::
 | تاریخ ارسال: 1404/3/10 | 
مدیر عامل شرکت متروی تهران اعلام کرد
تجهیز کارگاه ساخت خط ۸ و ‌۹ متروی تهران/ هزینه ساخت هر کیلومتر مترو ۵۰ میلیون یورو
مدیر عامل شرکت متروی تهران از تجهیز کارگاه ساخت خط ۸ و ‌۹ مترو خبر داد و گفت: ساخت هر کیلومتر مترو ۵۰ میلیون یورو هزینه در بر دارد.










نعمت‌الله فرزانپور در حاشیه بازدید خبرنگاران از فرایند ساخت خط ۱۰ مترو با بیان اینکه ساخت شاخه غربی در اولویت ساخت قراردارد تا بار سنگین ترافیک حکیم و همت را کم کنیم، گفت: همچنین با ساخت خط ۱۰، مسافران ورودی به تهران از غرب را پوشش می‌دهیم.
وی با بیان اینکه  ساخت مترو هزینه‌های بالایی دارد و ساخت هر کیلومتر مترو با تجهیزات آن، ۵۰ میلیون یورو هزینه دارد، گفت: تمام تلاش شهرداری تهران این است که ساخت شبکه مترو را به پایان برساند.
مدیر عامل شرکت متروی تهران با بیان اینکه تاکنون ۳۰۸ کیومتر مسیر متروی تهران و حومه با ۱۶۰ ایستگاه به بهره‌برداری رسیده است، اظهار کرد: براساس برنامه ریزی‌های انجام شده باید ۱۶۰ ایستگاه مترو ساخته شود که با احداث‌ خطوط جدید ۸ الی ۱۱ مترو، این مهم محقق می‌شود.
فرزانپور با بیان اینکه قرارداد خط ۸ و ۹ مترو منعقد شده و خط ۱۱ مترو نیز در حال کسب مجوزهای قانونی است، گفت: همه تلاش مان این است که این خطوط،ساخته شود چراکه مترو در مدیریت سفر، صرفه جویی در وقت و انرژی و... تاثیر مثبتی دارد و ساخت مترو در صرفه جویی سوخت موثر است؛ بگونه‌ای که اگر بتوانیم از محل سرفصل‌های صرفه جویی در مصرف سوخت مترو را توسعه دهیم، بسیاری از مشکلات حل می‌شود.
وی در مورد سرانجام ساخت خط ۸ و ۹ متروی تهران با بیان اینکه تجهیز کارگاه‌ها شروع شده است و در خط ۹ مترو شفت مربوط به تی بی ام در حال انجام است، افزود: خط ۱۱ مترو تأییدیه شورایعالی ترافیک آن به صورت مشروط صادر شده که باید این قطعی شود و بعد از فرایند جذب سرمایه‌گذار، ساخت آن انجام می‌شود.


تاریخ: ۱۴۰۴/۰۳/۰۸
منبع: https://www.isna.ir/news/۱۴۰۴۰۳۰۷۰۴۵۸۷


 
 
  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: مدیر عامل شرکت متروی تهران | تجهیز کارگاه ساخت خط ۸ و ‌۹ متروی تهران | خط ۸ و ‌۹ متروی تهران | هزینه ساخت هر کیلومتر مترو | خط ۱۱ مترو |
دفعات مشاهده: 299 بار   |   دفعات چاپ: 81 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.13 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4714