[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
جلسات هیات مدیره::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
سمپوزیوم تونلسازان جوان (SYTA 2025)::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
پانزدهمین کنفرانس تونل ایران

پانزدهمین کنفرانس تونل ایران
https://itc2025.ir/fa/
 
..
اخبار جدید
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: وبینار تخصصی انجمن تونل ایران
:: اطلاعیه برگزاری پنجمین سمپوزیوم تونل‌سازان جوان آسیا (SYTA ۲۰۲۵)
:: گزارش جلسه هیأت‌مدیره انجمن تونل ایران در روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ در محل دفتر انجمن تونل ایران
..
:: بالاترین اعتبار را به استان اردبیل دادیم ::
 | تاریخ ارسال: 1402/10/14 | 
مدیرعامل شرکت زیرساخت وزارت راه:
بالاترین اعتبار را به استان اردبیل دادیم
مدیرعامل شرکت توسعه و زیرساخت وزارت راه و شهرسازی گفت: بالاترین اعتبار را در سال‌جاری با رقم یک‌هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به استان اردبیل دادیم.










خیرالله خادمی عصر شنبه در نشست بررسی آخرین وضعیت پروژه راه آهن اردبیل – میانه در اردبیل، اظهار کرد: ۱۳ هزار میلیارد تومان منابع به شرکت زیرساخت تخصیص یافته بود که ۱۰ درصد آن حتی بیشتر از سهم استان اردبیل به این خطه اختصاص یافته است.
وی تصریح کرد: با وجود برخی بی‌انصافی‌ها ما سعی کردیم تا هم در بحث توسعه بزرگراه‌ها و هم راه آهن اردبیل – میانه نهایت همکاری و تأمین اعتبار را انجام دهیم اما برخی مشکلات در تخصیص منابع از سوی سازمان برنامه و بودجه در این سال‌ها مشاهده شده است.
مدیرعامل شرکت توسعه و زیرساخت وزارت راه و شهرسازی به روند پروژه عظیم راه آهن اردبیل – میانه به طول ۱۷۵ کیلومتر و با مسیرهای سخت و صعب‌العبور اشاره کرد و گفت: وجود ۱۲۵ کیلومتر از مسیر راه آهن اردبیل – میانه در تپه‌های ماهوری و کوهستانی نشان‌دهنده سختی کار در این پروژه عظیم ریلی است که تلاش می‌کنیم تا پایان امسال با تأمین منابع مورد نیاز از مسیرها و ردیف‌های مختلف این پروژه را بالاخره به سرانجام برسانیم.
خادمی افزود: با توضیحاتی که مشاور پروژه ارائه کردند، پیشرفت عملیات زیرسازی ۹۵ و روسازی تا ۹۴ درصد است و در محدوده ۴۳ کیلومتری در چهار قطعه برخی نارسایی‌های گلوگاهی در حال سر و سامان یافتن است و انتظار می‌رود تا پایان امسال با حضور رییس جمهور این خط ریلی نیز در کشور آماده افتتاح شود.
وی در بخش دیگری از سخنان خود خاطرنشان کرد: تنها ۲۳۶ هزار متر مکعب حجم عملیات خاکی و ۴۴ هزار متر مکعب عملیات بتن‌ریزی در این مسیر باقی مانده و مابقی کارها به غیر از لاینینگ تونل‌ها به طول ۵۰۰ متر و عرشه پل به طول ۳۳۰ متر به سرانجام رسیده است.
خادمی اضافه کرد: یک‌هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان مطالبات پیمانکاران در این پروژه است و در تکمیل ساختمان ایستگاه‌ها نیز، ایستگاه اردبیل به پیشرفت ۹۸ درصدی و ایستگاه فیروزآباد به پیشرفت ۹۲ درصدی رسیده و از ابتدای امسال نیز ۸۵۰ میلیارد تومان برای این پروژه تزریق شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی بیان کرد: ما زمانبندی این پروژه را با توجه به تخصیص اعتبارات تا پایان سال اعلام می‌کنیم ولی امیدواریم با تأمین ریل مورد نیاز از طریق وزارت راه و شهرسازی و منابع که نیاز است در بهمن ماه و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی این خط ریلی آماده افتتاح شود.


تاریخ: ۱۴۰۲/۱۰/۱۰
منبع: https://www.mehrnews.com/news/۵۹۸۰۶۲۸/


 
 
  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: مدیرعامل شرکت توسعه و زیرساخت وزارت راه و شهرسازی | مدیرعامل شرکت زیرساخت | وزارت راه | مسیر راه آهن اردبیل – میانه |
دفعات مشاهده: 229 بار   |   دفعات چاپ: 30 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.14 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4714