[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: آغاز عملیات احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) ::
 | تاریخ ارسال: 1401/6/4 | 
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران مطرح کرد؛
آغاز عملیات احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره)
صبح شنبه پنجم شهریور ۱۴۰۱، عملیات احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) طی مراسمی با حضور شهردار تهران آغاز خواهد شد.












عباس شعبانی با اعلام آغاز عملیات احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) افزود: شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) از میدان شهیدان (جی) آغاز شده و پس از عبور از اراضی پادگان جی در تراز منهای یک (زیرگذر) تا غرب میدان فتح و سپس از طریق بزرگراه فتح تا تقاطع بلوار بهار و نهایتاً بزرگراه شهید بروجردی ادامه می‌یابد.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران طول این مسیر بزرگراهی را حدود ۵ کیلومتر عنوان و خاطرنشان کرد شاخه غربی بزرگراه یادگار امام (ره) علاوه بر برخورداری از یک تقاطع غیر همسطح ۳ سطحی با میدان شهیدان و عبور از زیر بلوار ۴۵ متری استاد معین، در میدان فتح نیز به یک تقاطع غیر همسطح ۳ سطحی تجهیز می‌شود. همچنین به منظور اتصال این مسیر بهم پیوسته بزرگراهی به بلوار بهار، بزرگراه شهید بروجردی و در نهایت آزادراه تهران- ساوه، احداث تقاطع غیر همسطح بزرگراه فتح با بلوار بهار نیز در دستور کار این پروژه قرار دارد.
وی با بیان آنکه تقاطع میدان شهیدان یک تقاطع ۳ سطحی شامل تراز همسطح به منظور فراهم ساختن دسترسی‌های محلی، مسیر زیرگذر با هدف تأمین باندهای تندرو و همچنین یک مقطع تونلی به طول حدود ۲۵۰ متر در مسیر تندروی میدان فتح به سمت میدان جی است، یادآور شد: در محدوده بلوار استاد معین که از سال ۱۳۹۹ زیربار ترافیک قرار گرفته است نیز مسیرهایی به منظور تأمین گردش‌های ترافیکی موردنیاز از جنوب بلوار استاد معین به محدوده پادگان و نیز زیرگذر بزرگراه یادگار امام (ره) (به سمت میدان شهیدان) پیش بینی شده است.
شعبانی در تشریح دسترسی‌های طراحی شده در تقاطع میدان فتح با تاکید بر اینکه به جز پل جهتی غرب به شمال، سایر مسیرهای دسترسی این تقاطع در تراز صفر و منهای یک جانمایی شده است، گفت: مجموعه گردش‌های ترافیکی مورد نیاز به منظور اتصال بزرگراه یادگار امام (ره) با بزرگراه فتح و بزرگراه آیت الله سعیدی، در محل این تقاطع تأمین خواهد شد.
وی املاک نهادی شامل پادگان جی و سوله‌های آموزش و پرورش را از مهمترین موانع اجرایی پروژه دانست و یادآور شد با توجه به اجرای مسیر اصلی این پروژه در تراز منفی یک با معارضین تاسیساتی مختلفی از قبیل لوله‌های انتقال آب، لوله‌های گاز، کانال‌های تاسیساتی برق و شبکه‌های مخابرات و فیبر نوری مواجه خواهیم بود.
معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران گفت: احداث شاخه غربی ادامه بزرگراه یادگار امام (ره) و اتصال آن به تقاطع بزرگراه فتح با بلوار بهار با توجه به پروژه‌های در حال اجرای بزرگراه شهید بروجردی و بلوار بهار، این معبر بزرگراهی شمالی- جنوبی را به جاده ساوه متصل و به عنوان یکی از محورهای اصلی غرب تهران که از شمال غرب تا جنوب غرب امتداد دارد، مطرح خواهد ساخت.


تاریخ: ۱۴۰۱/۰۶/۰۲
منبع: https://www.mehrnews.com/news/۵۵۷۱۸۷۳


 
 
  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: شهردار تهران | معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران | ادامه بزرگراه یادگار امام(ره) |
دفعات مشاهده: 386 بار   |   دفعات چاپ: 66 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645