[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: احداث تونل گردنه اسدآباد بهترین نوع سرمایه گذاری برای کشور است ::
 | تاریخ ارسال: 1401/5/8 | 
وزیر علوم، تحقیقات و فناوری :
احداث تونل گردنه اسدآباد بهترین نوع سرمایه گذاری برای کشور است
وزیر علوم و تحقیقات و فناوری گفت:پروژه احداث تونل گردنه اسدآباد بهترین نوع سرمایه‌گذاری برای کل کشور بوده و هزینه برای این پروژه ملی بهترین نوع سرمایه گذاری خواهد بود.










دکتر محمد علی زلفی گل، پنجشنبه ۶ مرداد به عنوان نماینده ویژه ریاست جمهوری در سفر هیئت دولت به استان همدان در شورای اداری و دیدار با اقشار نخبگان، مردم و اساتید و ایثارگران شهرستان اسدآباد اظهار کرد: تمامی مسئولان شهرستان اسدآباد به دلیل محاسن احداث تونل در گردنه برای ایجاد تونل در گردنه این شهرستان اجماع کامل دارند.
وی گفت:سعی بر آن  خواهد بود تا دستور احداث و اجرایی شدن تونل گردنه اسدآباد را در این سفر اخذ کنیم.
زلفی گل با بیان اینکه هزینه مطالعه فاز صفر پروژه با اعتباری افزون بر ۱.۵ میلیارد تومان از محل اعتباراتی که مربوط به نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی است انجام شده و به پایان رسیده است، تصریح کرد: این پروژه عظیم ملی خوشبختانه با دستور وزیر راه می تواند در اولویت اخذ مجوز کمیسیون ۲۳ قرار گیرد و در قانون بودجه سال آینده دارای ردیف بودجه شود.
وی در ادامه ادامه با بیان اینکه از فرماندار درخواست داریم تا مطالبات شهرستان اسدآباد را بر اساس اولویت ها تنظیم کند،گفت: همه خواسته ها با توجه به امکانات و درآمدی که داریم قابل تحقق نبوده و چاره‌ای جز آن نیست که در مطالبات و خواسته ها اولویت ها را مورد توجه ویژه قرار گیرد.
زلفی گل با بیان اینکه مطالبات بر اساس اولویت ها باشد، یاد آور شد: توجه به اولویت های برتر شهرستان به عنوان مطالبه و خواسته مسئولین و مردم زودتر به نتیجه رسیده و زودتر می توان از خدمات آن با اختصاص اعتبار لازم  بهره‌مند شد .
وی گفت: درصورتی که بدون توجه به اولویت مطالبات شهرستان بخواهیم به تمامی خواسته ها و پروژه های شهرستان اعتبار اختصاص دهیم اتمام این پروژه ها به طول خواهد انجامید.
نماینده ویژه ریاست جمهوری در اسدآباد ادامه داد: برخی آرزوهای بزرگ‌نیز برای شهرستان وجود دارد که داشتن آرزو کمک بر آن خواهد بود که امکانات را برای تحقق این آرزو بسیج کرد و این آرزو مرتفع شود.
وی  احداث تونل در گردنه اسدآباد را یکی از آرزوهای مسئولان و مردم شهرستان دانست و گفت: صرفه جویی در وقت،سوخت ،کاهش استهلاک خودرو و لاستیک از جمله موارد و محاسن احداث تونل در گردنه اسدآباد به شمار می رود که موجب آن خواهد بود فاصله اسدآباد تا مرکز از ۴۵ دقیقه به ۳۰ دقیقه کاهش یابد.
زلفی گل آرزوی بعدی شهرستان اسدآباد را بحث مرتفع شدن مشکل بیکاری دانست و یاد آور شد: بیکاری و عمده ترین مشکل جوانان کشور بوده و این‌معضل تنها به شهرستان اسدآباد اختصاص ندارد.
وی با بیان اینکه بیکاری بنیان گرفتاری است گفت: پیشنهاد می‌شود با توجه به دانشمندان و نخبگان بزرگی که شهرستان اسدآباد در  ابعاد ملی در سراسر کشور دارد طی جلسه‌ و هم اندیشی با این عزیزان راهکاری جدی برای حل مشکل اشتغال شهرستان یافت.
 
زلفی با اشاره به استفاده از ظرفیت مردم برای در بخش خصوصی برای حل بیکاری شهرستان با احداث کارخانه های صنعتی،تولیدی  افزود: در جلسه بعدازظهر شورای اداری استان مطالبات دیار سیدجمال را به عنوان نماینده ویژه ریاست جمهوری در اسدآباد انعکاس داده و از آن‌حمایت خواهم کرد.
به گزارش ایسنا،در این دیدار به نمایندگی از هر یک از گروه ها یکی از افراد مشکلات گروه قشر خود را در این‌جلسه به حاضران ارائه داد.


تاریخ: ۱۴۰۱/۰۵/۰۶
منبع: https://www.isna.ir/news/۱۴۰۱۰۵۰۶۰۴۷۳۴


 
 
  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: وزیر علوم و تحقیقات و فناوری | احداث تونل گردنه اسدآباد | پروژه ملی | سرمایه‌گذاری | تونل گردنه اسدآباد |
دفعات مشاهده: 246 بار   |   دفعات چاپ: 42 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645