[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: دستگاه T.B.M از خط سه به خط چهار قطار شهری مشهد منتقل شد ::
 | تاریخ ارسال: 1399/11/12 | 

مدیرعامل قطار شهری مشهد خبر داد:
دستگاه T.B.M از خط سه به خط چهار قطار شهری مشهد منتقل شد
مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد از عملیات انتقال دستگاه T.B.M(حفاری) از خط سه به خط چهار قطار شهری مشهد خبرداد.
 


به گزارش خبرنگار ایلنا از مشهد، کیانوش کیامرز در خصوص عملیات انتقال دستگاه T.B.M(حفاری) از خط سه به خط چهار قطار شهری مشهد اظهار کرد: این دستگاه شب گذشته از ایستگاه خط سه قطار شهری واقع در خیابان امامت به ایستگاه خواجه ربیع در خیابان مهر مادر منتقل شد.
وی افزود: این دستگاه دارای ۲۵ قطعه ترافیکی سنگین و ۲۵۰ قطعه‌ریز است که تاکنون برخی قطعات کوچک این دستگاه جابه جا شده است.
مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد بیان کرد: طبق برنامه ریزی از پیش تعیین شده قرار است تا تاریخ ۲۵ بهمن ماه تمام قطعات دستگاه به ایستگاه مهرمادر منتقل شود.
کیامرز خاطرنشان کرد: شب گذشته قطعه اصلی یا کاتر هد دستگاه که دارای ۹.۴۵ متر قطر و ۱۴۰ تن وزن است، جابه جا شد که این عملیات ۴ ساعت به طول انجامید.
وی اضافه کرد: امیدواریم این عملیات با موفقیت انجام شده و آسیبی به قطعات وارد نشود زیرا به طور کلی چهار دستگاه T.B.M(حفاری) در ایران وجود دارد که از این تعداد دو دستگاه در مشهد مستقر بوده و تمامی قطعات آن از خارج از کشور وارد شده، به همین دلیل حفظ سلامت قطعات از اهمیت زیادی برخوردار است.
مدیرعامل شرکت قطار شهری شهرداری مشهد گفت: این دستگاه ۱۰۵ متر طول و هزار و ۷۰۰ تن وزن دارد و به عنوان یک کارخانه متحرک عمل می کند. همچنین حدود ۸۰ نفر در سه شیفت کاری بر روی دستگاه کار می کنند که کار اصلی آن حفاری تونل به صورت مکانیزه است.


تاریخ: ۹۹/۱۱/۱۱
منبع:
https://www.ilna.news/

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: مدیرعامل شرکت قطار شهری | شهرداری مشهد | دستگاه T | B | M | حفاری | خط سه | خط چهار قطار شهری مشهد |
دفعات مشاهده: 380 بار   |   دفعات چاپ: 151 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 1.65 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645