[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به پروژه های راه سازی البرز اختصاص یافت ::
 | تاریخ ارسال: 1399/4/4 | 

یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان به پروژه های راه سازی البرز اختصاص یافت
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز اعلام کرد که یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل پروژه های منطقه ۲ آزاد راه تهران - شمال و بزرگراه شمالی کرج اختصاص یافته است.



علی درویش پور روز سه شنبه به خبرنگار ایرنا گفت: این اعتبار پس از سفر دیروز دوشنبه معاون رییس جمهوری و رییس سازمان برنامه و بودجه کشور به استان البرز اختصاص داده شد.
وی ادامه داد:  براین اساس بلافاصله پس از دستور معاون رییس جمهوری ، امروز نشستی در سازمان برنامه و بودجه کشور برای تسریع در تخصیص این اعتبارات تشکیل شد، در این نشست که شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر کرج نیز حضور داشتند، مصوب شد که ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار دولتی طی دو هفته آینده تخصیص یابد و شهرداری نیز متعهد شد که تمام کارگاه های پروژه بزرگراه شمالی کرج  را فعال کند.
معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز اضافه کرد: در این نشست مصوب شد که با تزریق یک هزار میلیارد تومان اعتبار به پروژه قطعه ۲ آزادراه تهران - شمال، تکمیل این پروژه با سرعت  صورت گیرد.
وی گفت: امید است با تدابیری که با پیگیری های مجدانه استاندار البرز اتخاذ شده، پس از بهره برداری از قطعه یک آزادراه تهران-شمال، ادامه آزادراه شهید همت در البرز، راه اندازی قطار برقی کرج _ هشتگرد  شاهد تکمیل قطعه ۲ آزادراه تهران-شمال، کمربند شمالی کرج و آزادراه چرمشهر-آبیک باشیم تا بار سنگین ترافیک ملی در این استان کاهش یابد.
استان البرز دارای یک هزارو۴۵۰ کیلومتر آزاد راه ، بزرگراه ، راه اصلی و فرعی است که ۱۸ درصد ترافیک کشور مربوط به راه های این استان می باشد.
دولت تدبیر وامید با وجود فشارهای بین المللی و تحریم ها توانست سال گذشته قطعه نخست آزاد راه تهران - شمال به طول ۳۲ کیلومتر ، آزاد راه شهید همت به طول حدود ۳۰ کیلومتر  و خط ریلی کرج - هشتگرد در استان البرز را به سرانجام برساند.
اکنون تکمیل قطعه دوم آزاد راه تهران - شمال به طول حدود ۲۲ کیلومتر که ۱۶ کیلومتر آن تونل و مابقی به صورت پل است ، یکی از مهمترین پروژه های راه سازی در حوزه جغرافیایی استان البرز  می باشد که تکمیل این پروژه طبق پیش بینی ها تا اردیبهشت ماه سال آینده زمان می برد.
همچنین بزرگراه شمالی کرج که به نام سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی نامگذاری شده به طول ۱۷.۵ کیلومتر ، با گذر از ارتفاعات شمالی شهر کرج ، آزاد راه شهید همت را به آزاد راه کرج - قزوین متصل می کند . این پروژه اکنون حدود ۵۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.


تاریخ: ۹۹/۰۴/۰۳
منبع:
https://www.irna.ir/news/۸۳۸۳۱۲۲۵

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار البرز | یک هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان | تکمیل پروژه های منطقه ۲ | آزاد راه تهران - شمال | بزرگراه شمالی کرج | خط ریلی کرج - هشتگرد | تونل |
دفعات مشاهده: 353 بار   |   دفعات چاپ: 137 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.2 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645