[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: آخرین وضعیت تونل جمهوری قم/ از پیشرفت ۱۰ درصدی تا پیش‌بینی هزینه ۹۰ میلیارد تومانی ::
 | تاریخ ارسال: 1399/3/7 | 

آخرین وضعیت تونل جمهوری قم/ از پیشرفت ۱۰ درصدی تا پیش‌بینی هزینه ۹۰ میلیارد تومانی
معاون شهردار قم گفت: احداث تونل جمهوری حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا بلوار یادگار امام ۹۰ میلیارد تومان هزینه داشته که در حال حاضر تأسیسات معارض پروژه جمع‌آوری و پروژه ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

 
به گزارش قم نیوز عباس حلوایی‌زاده با اشاره به اینکه پروژه جمهوری یکی از بزرگ‌ترین بزرگراه‌های درون شهر قم محسوب می‌شود، اظهار داشت: تونل جمهوری این پروژه را تکمیل می‌کند.
وی افزود: نقطه ابتدایی محور جمهوری از شهرک پردیسان به‌عنوان خیابان آیت‌الله بروجردی به طول ۹ کیلومتر اجرا شده و بعد از آن تا میدان بقیه‌الله(عج) و سپاه امتداد دارد، همچنین در منطقه دو این محور تاکنون به میدان امام حسین(ع) رسیده است.
معاون فنی و عمرانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در حال حاضر سنگین‌ترین پروژه این محور با بیشترین هزینه مالی احداث تونل جمهوری در حدفاصل میدان امام حسین(ع) تا بلوار یادگار امام است
وی با تأکید بر پیش‌بینی هزینه ۹۰ میلیارد تومانی برای این پروژه اضافه کرد: در این پروژه از زیرگذر امام حسین(ع)، بلوار نور و سواران عبور کرده و به بلوار یادگار امام می‌رسد.
حلوایی‌زاده با اشاره به اجرای دو مدول از چهار مدول تونل جمهوری گفت: به این دلیل که این پروژه به‌طور کامل داخل بافت شهری قرارگرفته مجبوریم مرحله‌به‌مرحله اجرا کنیم تا زندگی مردم دچار اخلال نشود. پروژه تونل جمهوری در حال حاضر ۱۰ درصد پیشرفت فیزیکی دارد و قرار است در زمان‌بندی دوساله به اتمام برسد.
معاون فنی و عمرانی شهردار قم با تأکید بر اینکه بخش عمده‌ای از پروژه تملک و آزادسازی در بلوار سواران بوده که شهرداری منطقه دو در حال انجام است، گفت: مزیت این پروژه این بوده که وقتی روسازی را کامل انجام دهیم دیگر کار ما زیر سطح است و مشکلی برای مردم ایجاد نخواهد کرد.

وی یکی از مشکلات این پروژه را فرسوده‌بودن شبکه زیرساخت‌ها در این منطقه شهری دانست و گفت: مجبور به تعویض تمام شبکه برق بلوار نور و جابه‌جایی فیبر نوری تاکنون شدیم. همچنین تمام لوله‌های اصلی و انشعاب گاز و آب جابه‌جا شده است. این پروژه هزار و ۲۰۰ متر طول است که کار سنگینی در حوزه کارهای عمرانی شهرداری محسوب می‌شود.

تاریخ: ۹۹/۰۳/۰۵
منبع:
http://www.qomnews.ir/news/۸۸۸۳۳

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: معاون شهردار قم | عباس حلوایی‌زاده | احداث تونل جمهوری | پیشرفت 10 درصدی | پیش‌بینی هزینه 90 میلیارد تومانی | شهرک پردیسان | بافت شهری |
دفعات مشاهده: 364 بار   |   دفعات چاپ: 127 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 1.08 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645