[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
جلسات هیات مدیره::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
سمپوزیوم تونلسازان جوان (SYTA 2025)::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
پانزدهمین کنفرانس تونل ایران

پانزدهمین کنفرانس تونل ایران
https://itc2025.ir/fa/
 
..
اخبار جدید
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: وبینار تخصصی انجمن تونل ایران
:: اطلاعیه برگزاری پنجمین سمپوزیوم تونل‌سازان جوان آسیا (SYTA ۲۰۲۵)
:: گزارش جلسه هیأت‌مدیره انجمن تونل ایران در روز دوشنبه ۲۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۴ در محل دفتر انجمن تونل ایران
..
:: احداث جاده جدید سنندج – مریوان در پروژه های جهش تولید محسوب می شود ::
 | تاریخ ارسال: 1399/2/28 | 

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان:
احداث جاده جدید سنندج – مریوان در پروژه های جهش تولید محسوب می شود
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با اشاره به اهمیت بسیار بالای اقتصادی و اجتماعی پروژه احداث جاده جدید سنندج – مریوان، گفت: این پروژه از نظر رده بندی و اهمیت در پروژه های جهش تولید دیده شده است.



محمدصدیق ثابتی امروز(۲۷ اردیبهشت) در جمع خبرنگاران ضمن بازدید از محور مریوان و جاده در دست ساخت سنندج – مریوان (تیژتیژ- گاران ) از نزدیک در جریان آخرین وضعیت پیشرفت فیریکی پروژه قرار گرفت.
وی افزود: طول کل واریانت در حال ساخت ۵۲ کیلومتر است که در قالب ۶ قطعه تعریف شده است که عملیات اجرایی قطعات ۱و۲و۳ جمعاٌ به طول ۳۰ کیلومتر با پیشرفت بیش از ۹۰ درصد رو به اتمام بوده و با نصب تابلو علایم و خط کشی و هم چنین روشنایی دو دستگاه تونل همرو و گزر دره این سه قطعه تکمیل خواهند شد.
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان در ادامه بیان کرد: عملیات اجرایی قطعه ۴ نیز در دو مقطع چهارکیلومتری و ۳.۳ کیلومتری ( واریانت روستای شیخ عطار) جمعاٌ  با اعتباری در حدود ۲۰ میلیارد تومان کماکان در حال انجام است و عمده عملیات باقیمانده در این قطعه شامل دو دستگاه پل ۸ متری و یک دستگاه پل ۶ متری نیز در واریانت روستای شیخ عطار و هم چنین روسازی کل قطعه ۴ است.
ثابتی در خصوص قطعه ۵ این پروژه گفت: طول قطعه ۵ پروژه ۴۶۷۰ متر بوده که تاکنون ۸۵ درصد پیشرفت داشته و اعتبار اولیه آن ۶۳۰میلیارد ریال بوده که در داخل این قطعه تونلی به طول بیش از ۱۸۸۰ متر وجود دارد و عمده عملیات باقی مانده قطعه ۵ پروژه احداث جاده جدید  سنندج – مریوان اجرای ۳۰۰ متر بتن کف تونل و روسازی کل قطعه است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: قطعه ۶ واریانت تیژتیژ – گاران نیز ۷۱۹۰متر طول دارد و با مبلغ ۲۲۳ میلیارد ریال تحت پیمان بوده و هم اکنون ۶۲ درصد پیشرفت دارد و عمده عملیات باقی مانده در این قطعه، دو دستگاه روگذر عبور احشام و خاکریزی و روسازی کل قطعه است.
مدیرکل راه و شهرسازی کردستان یادآور شد: برای انجام این حجم از عملیات در پروژه احداث جاده جدید سنندج – مریوان تاکنون بالغ بر ۳۸۱ میلیارد تومان هزینه شده و اتمام و تکمیل پروژه به جز تقاطع غیر هم سطح گاران حدود ۲۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.


تاریخ: ۹۹/۰۲/۲۷
منبع:
https://www.isna.ir/news/۹۹۰۲۲۷۱۹۰۵۶

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: مدیرکل راه و شهرسازی کردستان | احداث جاده جدید | سنندج – مریوان | جهش تولید | دو دستگاه تونل | بتن کف تونل | روسازی |
دفعات مشاهده: 619 بار   |   دفعات چاپ: 225 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.17 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4714