[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: عملیات عمرانی منطقه یک آزادراه تهران- شمال پایان یافت ::
 | تاریخ ارسال: 1398/4/31 | 

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور:
عملیات عمرانی منطقه یک آزادراه تهران- شمال پایان یافت

 

معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور از پایان یافتن بخش عمده عملیات عمرانی منطقه یک آزادراه تهران-شمال خبر داد و گفت: با تکمیل عملیات نصب تاسیسات و تجهیزات ایمنی ظرف چند ماه آینده شاهد بهره‌برداری از آزادراه تهران-شمال خواهیم بود.به گزارش روز یکشنبه پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی خیرالله خادمی گفت: در بازدید اخیر از این آزادراه مشاهده شد که تقریباً همه فعالیت‌های عمرانی منطقه یک به پایان رسیده است و هم اکنون تجهیزات و تاسیسات به صورت شبانه روزی در حال نصب هستند.
وی افزود: با این روند ظرف چند ماه آینده منطقه یک آزادراه تهران-شمال آماده بهره‌برداری می‌شود.
بهره‌برداری از منطقه یک آزادراه تهران-شمال به طول ۳۲ کیلومتر باعث کاهش ۶۰ کیلومتری مسیر و ۲۰ دقیقه‌ای زمان تا سه‌راهی شهرستانک خواهد شد.
آزادراه تهران - شمال، پروژه بزرگ راه‌سازی در کشور است که در چهار قطعه ۳۳، ۲۱، ۴۷ و ۲۰ کیلومتری شهر تهران را به شهرهای غربی استان مازندران متصل می‌کند.
مسیر آزادراه از تقاطع غیر همسطح با بزرگراه شهید همت و بزرگراه آزادگان شروع و در امتداد دره کن، پس از گذشتن از حاشیه روستای سولقان به تدریج از منطقه کوهستانی توچال عبور کرده، سپس توسط تونل بلند تالون به طول ۴۸۵۰ متر این رشته کوه را قطع کرده و در دامنه‌های شمالی آن در منطقه دو آب شهرستانک قرار می‌گیرد.
مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور در خصوص ویژگی‌های مهندسی آزادراه تهران-شمال نیز گفت: طرح معماری و منظر راه که قرار بود برای اولین بار در منطقه یک آزادراه تهران-شمال انجام شود، هم‌اکنون در مراحل نهایی قرار دارد و طراحی‌های چشم نوازی در حاشیه این منطقه آزادراه و ورودی تونل‌ها انجام شده است.
معاون وزیر راه و شهرسازی با اشاره به میزان پیشرفت روسازی بتنی در منطقه یک آزادراه تهران-شمال نیز گفت: فقط هزار متر از تکمیل روسازی بتنی در کل پروژه آن هم به خاطر عبور تاسیسات باقیمانده است و در سراسر ۳۲ کیلومتر منطقه یک آزادراه تهران-شمال تمام سازه‌ها و ابنیه فنی شامل پل، تونل و دیوارهای حائل به علاوه روسازی بتنی تکمیل شده است.
خادمی افزود: همزمان با نصب تاسیسات، اقدامات ایمنی همچون نصب گاردریل‌ها، نیوجرسی، علائم، روشنایی و هوشمندسازی و … برای فراهم شدن شرایط عبور ایمن هموطنان از آزادراه آغاز شده است و بخش هایی از آن نیز انجام شده است.

تاریخ: 98/04/30
منبع:
https://www.irna.ir/news/83405121

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: معاون وزیر راه و شهرسازی | مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناها | حمل و نقل کشور | پایان | عملیات عمرانی | منطقه یک | آزادراه | تهران | شمال |
دفعات مشاهده: 394 بار   |   دفعات چاپ: 138 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.39 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645