[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: توضیح درباره علت عبور آب از ایستگاه متروی هروی ::
 | تاریخ ارسال: 1398/4/30 | 

توضیح درباره علت عبور آب از ایستگاه متروی هروی
علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در پاسخ به سوالی مبنی بر عبور آب از ایستگاه هروری اظهار کرد: تونل‌های ما در عمق‌هایی که حفاری می‌شوند در قسمت‌هایی از شهر با آب‌های زیر زمینی برخورد می‌کنند و معمولا در نقاطی از مسیر در محل ایستگاه‌ها، ایستگاه‌های پمپاژی داریم که آب‌ها به آنجا هدایت می‌شوند.
باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: علی امام مدیرعامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه (مترو) در پاسخ به سوالی مبنی بر عبور آب از ایستگاه هروری اظهار کرد: تونل‌های ما در عمق‌هایی که حفاری می‌شوند در قسمت‌هایی از شهر با آب‌های زیر زمینی برخورد می‌کنند و معمولا در نقاطی از مسیر در محل ایستگاه‌ها، ایستگاه‌های پمپاژی داریم که آب‌ها به آنجا هدایت می‌شوند.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) افزود: آب‌هایی که نفوذ می‌کنند، آنجا جمع آوری می‌شوند و از طریق پمپاژ به بیرون هدایت خواهند شد.
وی تصریح کرد: سمت ایستگاه قائم در خط ۳ مترو تهران، نشتی آب زیادی وجود دارد، همچنین در جاهایی دیگر از خط هم امکان وجود آب هست.
امام بیان کرد: این‌ عبور آب باید به گونه‌ای باشد که به تاسیسات آسیبی نرساند و به ایستگاه‌های پمپاژ هدایت شود.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن شهری تهران و حومه (مترو) در پاسخ به این سوال که آیا حرکت آب در خطوط خطری ندارد، افزود: در حال حاضر مشکلی ایجاد نکرده و باید سیستم ما کار خود را درست انجام دهد.
امام ادامه داد: در جاهایی ممکن است عملیات ترمیمی داشته باشیم و خود سیستم زهکشی نواقصی داشته باشد که در خط‌های قبلی از این جهات نواقصی داریم، که در حال برطرف کردن آن‌ها هستیم تا ضریب اطمینان کارهایمان بیشتر شود.
گفتنی است؛ مسیر خط ۳ متروی تهران از بزرگراه آزادگان (جنوب‌غرب تهران) تا منطقه ازگل و نیاوران (شمال شرق تهران) به طول حدود ۳۷ کیلومتر با ۲۸ ایستگاه است که کلیه ایستگاه‌های آن زیرزمینی است. همچنین؛ در حال حاضر ۲۴ ایستگاه از خط ۳ به بهره برداری رسیده است.

تاریخ: 98/04/28
منبع:
https://www.bartarinha.ir/fa/news/886919

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: مدیرعامل | شرکت راه آهن شهری | تهران و حومه | ایستگاه هروری | تونل‌ | حفاری | آب‌های زیر زمینی |
دفعات مشاهده: 560 بار   |   دفعات چاپ: 165 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645