[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار
..
نهادهای وابسته

انجمن بین المللی تونل (ITA)

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: برگزاری نخستین مجمع عمومی انجمن بین المللی تونل در سال 2019
:: ایده محقق ایرانی برای تسخیر ماه با حفر تونل‌
..
:: تامین اعتبار ریالی اجرای خط دو قطارشهری ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۴/۲۱ | 

اسکندرپور در صحن علنی شورا خبر داد:
تامین اعتبار ریالی اجرای خط دو قطارشهری


شهردار شیراز در صحن علنی شورای شهر از تامین اعتبار ریالی اجرای خط دو قطارشهری با استفاده از فروش اوراق مشارکت خبر داد.
به گزارش ایلنا و به نقل از  پایگاه اطلاع رسانی شهرداری شیراز، حیدر اسکندرپور با اشاره به فروش ۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت سال ۹۷ برای اجرای خط دو قطار شهری گفت: با پیگیری های انجام شده ۶۰۰ میلیارد تومان اوراق مشارکت دیگر نیز برای سال ۹۸ به قطار شهری شیراز اختصاص یافته است که در مجموع یک هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعتبار برای اجرای این خط تامین اعتبار شده است.
شهردار شیراز با بیان اینکه هزینه اجرای خط دو قطاری شهری یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومان است، افزود:  برای سال ۹۸ میزان ۵۷۹ میلیارد و برای سال ۹۹ میزان ۵۲۱ میلیارد تومان هزینه برای اجرای خط دو مترو برآورد شده است.
وی هزینه یک هزار و ۱۰۰ میلیارد تومانی اجرای خط دو قطار شهری را برابر با بودجه عمرانی چندین دستگاه اجرایی دانست و اظهار کرد: اجرای پروژه قطار شهری نیازمند حجم بالای کار است و امید داریم با تلاش دو چندان همکاران سازمان قطار شهری در دهه فجر سال آتی شاهد بهره برداری از خط دو متروی شیراز باشیم.
اسکندرپور در صحن علنی شورای شهر اضافه کرد: در بخش ارزی نیز پیش بینی می کنیم حداقل ۲۳ میلیون یورو برای تامین تجهیزات خط دو قطار شهری نیاز داریم.
شهردار شیراز با بیان اینکه برای افزایش سرعت بهره برداری خط دو قطار شهری، همزمان با حفاری تونل ها، اقدامات اجرایی ایستگاه ها نیز انجام می شود، افزود: با تامین اعتبار انجام شده تلاش داریم فاز نخست خط دو قطار شهری شیراز از میانرود تا میدان امام حسین (ع) را با سه ایستگاه به بهره برداری برسانیم. این بهره برداری یکی از بهترین رکوردهای مدیریت شهری در اجرای پروژه های عظیم است.
وی ضمن اشاره به اینکه خط ۲ قطار شهری شیراز به طول ۱۵ کیلومتر از شهرک میانرود تا میدان کلبه طراحی شده است، گفت: فاز نخست این خط با ۱۱ کیلومتر طول و ۹ ایستگاه با بهره گیری از دو دستگاه TBM در دو شیفت ۱۲ ساعته در حال اجرا است که برای افزایش سرعت حفاری و اتمام حفاری فاز نخست در سال جاری می توان در سه شیفت هشت ساعته از این دو دستگاه TBM استفاده کرد.
اسکندرپور توسعه خطوط مترو را از مهمترین فاکتورهای تحقق شعار انسان محوری مجموعه مدیریت شهری دانست و گفت: هم اکنون روزانه ۸۰ هزار سفر با استفاده از خط یک قطار شهری به عنوان وسیله حمل و نقل ایمن و پاک انجام می شود.

تاریخ: 98/04/19
منبع:
https://www.ilna.ir

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: شهردار شیراز | اجرای | خط دو | قطارشهری | فروش اوراق مشارکت | مترو | دستگاه TBM |
دفعات مشاهده: 48 بار   |   دفعات چاپ: 3 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.69 seconds with 47 queries by YEKTAWEB 3937