[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: ساخت تونل بوئین میاندشت متوقف شده است ::
 | تاریخ ارسال: 1398/4/3 | 

محمد رضا توسلی خبر داد:
ساخت تونل بوئین میاندشت متوقف شده است/ شش ماه زمان برای تخلیه دو مکان ریزش کرده

 
به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از بوئین میاندشت، «محمد رضا توسلی» در حاشیه تودیع و معارفه مسئول اداره گاز شهرستان بوئین میاندشت و در جمع خبرنگاران با یادآوری اینکه تأخیر در اتمام تونل بویین میاندشت به خوانسار سبب هدر رفت اعتبارات ملی می شود، درخصوص اقدامات انجام شده در این تونل گفت:  300 متر لاینینگ و 600  متر طول تونل کلاف بندی  در این تونل انجام شده و  پروژه به دلیل ریزش متوقف شده است وشش ماه تخلیه دو قسمتی که ریزش کرده طول می‌کشد و اگر اعتبار لازم برای تونل  تامین نگردد، خسارات جدی به پروژه وارد شده و نمی توان از آن بهره برداری  کرد.
فرماندار بوئین میاندشت با اشاره به مشکلات پیش آمده در خصوص دانشگاه پیام نور شهرستان، بیان کرد: تکمیل ساختمان دانشگاه پیام نور نیاز به اعتبار ملی دارد و اگر حدود 300 میلیون تومان تامین اعتبار شود  یکی از طبقات آن  برای سال تحصیلی آینده آماده بهره برداری  می شود.
وی با تاکید براینکه برای توسعه شهرک صنعتی باید شهرک از حریم شهر خارج شود، تریح کرد: شورای شهر کاهش حریم آن را تصویب کرده و به زودی در کمیسیون ماده 5 استان مطرح می‌شود و اجرای طرح ورودی شهرک صنعتی به دلیل مشکلات ترافیکی و مشکل عبور و مرور ماشین‌های سنگین متوقف شد تا اصلاحات لازم  در آن صورت گیرد.
توسلی  تکمیل فاضلاب شهر بوئین میاندشت و محله ششجوان و اجرای طرح فاضلاب شهری شهر افوس تاکید کرد و با اشاره به استقرار اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای در شهرستان بوئین میاندشت، مطرح کرد: استقرار ادارات از برنامه های شهرستان است اما شهرستان اعتباری برای ساخت ساختمان ادارات در اختیار نداد و ادارات و شورای شهر باید  برای دراختیار نهادن ساختمان و حل مشکل همراهی کنند.
فرماندار بوئین میاندشت با بیان اینکه اداره ثبت اسناد، جمعیت هلال احمر، امور منابع آب وغیره در شرف پیگیری  برای استقرار  در شهرستان است و ادامه داد: دستگاه‌های دیجیتال اداره هواشناسی خریداری و نصب شده و با افتتاح این پروژه آمار بارندگی و شرایط جوی  شهرستان در سایت مربوطه و اخبار رسمی  قرار خواهد گرفت.
وی با یادآوری اینکه  بوئین میاندشت دارای 250 حلقه چاه و شهرستان آبریز سه حوزه آبی کشور است، تاکید کرد: اداره امور منابع آب شهرستان باید از فریدونشهر مجزا و در شهرستان مستقر شود و آبفای روستایی برای در اختیار نهادن آب شرب بهداشتی به همه اهالی روستاها، شبکه آب شرب روستاها را تحت پوشش  این اداره قرار گیرد.
توسلی از عملکرد مثبت کمیسیون رفع تداخلات بویین میاندشت در استان خبر داد  و با یادآوری اینکه ممکن است گروهی از اراضی سنددار و گروهی سابقه تصرف 80 ساله  داشته باشد، تصریح کرد: بررسی های لازم برای شناسایی این گروه ها صورت می گیرد و با افرادی که به تازگی اقدام به تصرف اراضی ملی کردند، برابر ضوابط و مقررات  قانونی برخورد خواهد شد.
وی با اشاره به اینکه اراضی ملی که دارای گون  هستند، از ارزش بالایی برخوردار است و درآمد دامداری از دیم کاری در شهرستان به مراتب بیشتر شئه است، اظهار کرد: دولت نرخ خرید گندم را با قیمت هزار و 700 تومان اعلام کرده  و در مقابل یارانه‌  ای که برای گازوئیل و کود شیمیایی در اختیار کشاورز قرار داده، انتظار تحویل  گندم تولیدی به مراکز مجازی که از طرف جهاد کشاورزی و اداره تعاون روستایی تعیین شده را دارد و برای حمل بارگندم، باید مجوز اخذ شود.
توسلی خواستار اجرای طرح‌های آبخیزداری درشهرستان شد و با یادآوری اینکه اعتبار آن از محل صندوق توسعه ملی و اعتبارات تملک تامین می شود و بر مشخص شدن مناطق گردشگری، صنعتی و کشاورزی برای برنامه ریزی های آینده شهرستان تاکید کرد.

تاریخ: 98/04/02
منبع:
http://shabestan.ir/TextVersionDetail/802234

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: بوئین میاندشت | ساخت تونل | پروژه | فرماندار بوئین میاندشت | لاینینگ | تامین اعتبار |
دفعات مشاهده: 444 بار   |   دفعات چاپ: 182 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.6 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645