[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار
..
نهادهای وابسته

انجمن بین المللی تونل (ITA)

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: سخنرانی علمی - کاربردی
:: برگزاری نخستین مجمع عمومی انجمن بین المللی تونل در سال 2019
..
:: طول حفاری تونل خط دو مترو به ۵۰ متر رسید ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۸/۱/۲۶ | 

طول حفاری تونل خط دو مترو به ۵۰ متر رسید


مدیر اجرایی خط دوم قطارشهری اصفهان گفت: با فعالیت شبانه‌روزی طول حفاری تونل خط دو قطار شهری اصفهان، به ۵۰ متر رسید.
سیدمحسن واعظی‌فر در گفت و گو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملیات اجرایی حفاری مکانیزه تونل خط دوم قطار شهری اظهار کرد: در حال حاضر فعالیت عمرانی حفاری تونل غربی خط دوم قطار شهری اصفهان از ایستگاه شفت "تی بی ام (دستگاه حفاری تونل)" دارک واقع در شهرک امام حسین(ع) اصفهان در حال انجام است.
وی ادامه داد: حفاری تونل مکانیزه خط دو قطار شهری اصفهان اسفندماه سال گذشته با حضور مسئولان استان آغاز شد و در حال حاضر دستگاه حفاری تونل بیش از ۵۰ متر از تونل غربی این خط را حفاری و سگمنت‌گذاری کرده است.
مدیر اجرایی خط دو قطار شهری اصفهان تصریح کرد: روزانه بیش از ۱۰۰ نفر در پروژه ساخت سگمنت و حفاری مکانیزه تونل خط دو قطار شهری در سه شیفت کاری مشغول فعالیت هستند و تلاش ما فراهم کردن زمینه افزایش حفاری‌ با پایان مراحل تست گرم است.
وی گفت: همچنین عملیات عمرانی ایستگاه‌های زینبیه، عاشق اصفهانی، عمان سامانی و لاله با سرعت و جدیت بیشتری در سال جدید ادامه پیدا می‌کند و در حال حاضر روزانه بیش از ۳۰۰ نفر در این پروژه‌ها به صورت مستقیم و غیر مستقیم مشغول فعالیت هستند.
واعظی‌فر گفت: گشایش‌های خوبی در بحث تامین مالی این خط صورت گرفته و امیدواریم که در سال جدید پروژه‌های ایستگاه‌های بعدی خط دوم پس از تملک محل ایستگاه‌ها با سرعت بیشتری به مناقصه گذاشته شده و عملیات اجرایی آن آغاز شود.
وی در خصوص ویژگی‌های اصلی تونل‌های مکانیزه، گفت: استفاده از دستگاه حفاری تونل و ساخت تونل‌های مکانیزه در زمان حرکت و ساخت تونل زیر زمین، مشکل قطع‌کردن درختان و جابه‌جایی تأسیسات را کاهش می‌دهد چرا که در زیر شهر حرکت می‌کنیم، علاوه بر این ایستگاه‌های خط دو قطار شهری عمق بیشتری دارند و احداث ایستگاه‌ها را نیز از سطح زیر زمین اجرا می‌کنیم تا ترافیکی کمتری ایجاد شود، لذا با وجود این مزیت‌ها، این روش هزینه و زمان بیشتری می‌برد.

تاریخ: 98/01/25
منبع:
https://www.imna.ir/news/372911

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: مدیر اجرایی | خط دوم | قطارشهری | اصفهان | حفاری مکانیزه تونل | TBM |
دفعات مشاهده: 96 بار   |   دفعات چاپ: 20 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.68 seconds with 47 queries by YEKTAWEB 3961