[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: پیمانکاران راه‌آهن اردبیل - میانه نگران پول نباشید ::
 | تاریخ ارسال: 1397/10/15 | 

پیمانکاران راه‌آهن اردبیل - میانه نگران پول نباشید

 

مدیر عامل بانک ملی گفت: پیمانکاران پروژه ملی راه‌آهن اردبیل - میانه از بابت تامین اعتبار و بودجه این پروژه نگرانی نداشته باشند.
به گزارش ایسنا، محمدرضا حسین‌زاده در جریان بازدید از پروژه راه آهن اردبیل اظهار کرد: بانک ملی سنگ زیرین آسیاب برای پروژه‌های عمرانی و اقتصادی کشور محسوب می‌شود؛ به طوری که در حوزه آب، احداث ایستگاه‌های پمپاژ و پروژه‌های عظیم پتروشیمی، پالایشگاه و ... با مشارکت جدی سعی در افزایش توان اقتصادی داریم.
وی به پروژه راه آهن اردبیل و حمایت بانک ملی از این پروژه اشاره کرد و افزود: با طرح توجیهی و پیشنهاداتی که در هیئت مدیره مصوب شده طی سه سال ۷۵۰ میلیارد تومان تسهیلات را به راه آهن اردبیل پرداخت خواهیم کرد که از قسط اول که ۲۵۰ میلیارد تومان است تاکنون ۱۸۰ میلیارد تومان پرداخت شده و تا پایان سال مابقی قسط اول نیز پرداخت خواهد شد.
حسین‌زاده بیان کرد: کارشناس ناظر در این پروژه داریم که با ارائه گزارش او نسبت به تزریق بودجه اقدام می‌کنیم و در سال آینده در قالب قسط دوم سعی خواهیم کرد تزریق بودجه در نیمه اول سال اتفاق بیفتد تا متناسب با شرایط آب و هوایی استان اردبیل روند تکمیل راه آهن سرعت گیرد.
مدیر عامل بانک ملی به پیمانکاران قول داد از بابت تامین اعتبار نگرانی نداشته باشند و با سرعت و کیفیت پروژه را به پیش ببرند و در یک حرکت کار را با جدیت دنبال کنند.
 
پرداخت ۲۰۰۰ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای تولیدی اردبیل
حسین‌زاده در بخش دیگری از سخنان خود با قدردانی از سختکوشی پیمانکاران و مجریان پروژه راه آهن اردبیل در سخت‌ترین شرایط آب و هوایی و همچنین تحریم‌ها اظهار کرد: مردم اردبیل سال‌های سال در انتظار شنیدن سوت قطار هستند که امیدواریم با تلاش استاندار اردبیل و تیم همراه بتوانیم به تکمیل این پروژه کمک کنیم.
وی گفت: روی تعهد خودمان در پرداخت ۷۵۰ میلیارد تومان به راه آهن مصمم ایستاده‌ایم و امیدواریم به تناسب پیشرفت پروژه تزریق بودجه را نیز شاهد باشیم.
مدیر عامل بانک ملی همچنین در بازدید از بلندترین و بزرگترین پل راه آهن کشور با نام آرپاچایی در مسیر راه آهن اردبیل – میانه خاطرنشان کرد: این پل که با تلاش مهندسان ایرانی و به شکل بومی در حال احداث است می‌تواند بخش عظیمی از کیفیت و توان راه آهن را بالا برده و به تکمیل این پروژه در فازهای بعدی کمک کنیم.
حسین‌زاده صعب‌العبور بودن این مسیر را یادآور شد و افزود: با احداث این پل‌ها که به شکل منحصر بفرد در حال احداث است نمودی از دانش فنی مهندسان ما و تلاش و جدیت آنها به نمایش گذاشته می‌شود و بنده پیشنهاد می‌کنم نام این مهندسان روی این پل‌ها و تونل‌ها کنده‌کاری شود تا آیندگان اجرای چنین پروژه‌هایی را با سختی و تلاش همه جانبه مورد تشویق و تحسین قرار دهند.
وی همچنین در بازدید از یک کارخانه تایر گفت: ۲۰۰۰ میلیارد تومان برای رونق واحدهای تولیدی استان اردبیل بانک ملی تا پایان سال پرداخت خواهد کرد که این تزریق منابع برای پروژه‌هایی نظیر آرتاویل تایر، پروژه‌های گردشگری به ویژه آبدرمانی‌ها و هتل پنج ستاره و برخی واحدهای صنعتی و بخش کشاورزی خواهد بود.

تاریخ: 97/10/14
منبع:
https://www.isna.ir/news/97101407277

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: مدیر عامل | بانک ملی | پروژه | ملی راه‌آهن | اردبیل | میانه | تامین | اعتبار و بودجه |
دفعات مشاهده: 428 بار   |   دفعات چاپ: 169 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.21 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645