[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: پول راه قزوین-الموت- تنکابن کجا خرج می‌شود؟ ::
 | تاریخ ارسال: 1397/5/30 | 

پول راه قزوین-الموت- تنکابن کجا خرج می‌شود؟
 

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اعلام کرد: در برخی رسانه‌ها از برداشت ۵۰ میلیارد تومانی از اعتبارات پروژه راه قزوین-الموت- تنکابن و تخصیص آن به پروژه تونل‌سازی در اصفهان خبر داده‌اند که روز گذشته بر اساس پیگیری که داشتم متوجه شدم این موضوع صحت ندارد.
مسعود حق‌لطفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا اظهار کرد: در برخی از رسانه‌ها خانم زرآبادی از برداشت ۵۰ میلیارد تومانی از اعتبارات پروژه راه «قزوین-الموت- تنکابن» و تخصیص آن به پروژه تونل‌سازی در اصفهان خبر داده‌اند که روز گذشته بر اساس پیگیری که داشتم این موضوع صحت ندارد.

وی ادامه داد: شرکت ساخت زیربناها مجری پروژه «قزوین- الموت- تنکابن» است که با پرسش از مجری پروژه این موضوع تکذیب شده است و اگر منبع این خبر اعلام شود می توانیم از طریق وزارتخانه پیگیری خواهیم کرد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین اعلام کرد: برای پروژه «قزوین-الموت- تنکابن» ردیف‌های ملی اختصاص پیدا کرده و برای آن در سال جاری 100 میلیارد تومان تعریف‌ شده است که از محل فروش سهام شرکت فولاد خوزستان تأمین خواهد شد.

وی عنوان کرد: پروژه «قزوین- الموت- تنکابن» در 4 قطعه احداث خواهد شد که دو قطعه آن در قزوین و 2 قطعه در مازندران است. قطعه نخست از قزوین تا روستای شهرک به طول 65 کیلومتر و قطعه دوم از روستای شهرک تا روستای وناش به طول 30 کیلومتر است. در حال حاضر وزارتخانه تأکید دارد که قطعه اول به اتمام برسد چراکه این قطعه 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و تا پایان سال 98 باید قطعه نخست به اتمام برسد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین یادآور شد: از کیلومتر 42 تا 45 به علت رانشی بودن زمین نیاز به تمهیدات ویژه دارد و به همین جهت نیاز به راه‌اندازی 2 دستگاه پل به طول 300 متر و تثبیت بستر به عمق 20 متر است.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نیز گفت: برداشت اعتبار پروژه راه «قزوین-الموت- تنکابن» به‌عنوان پیشنهاد در دستور کار دولت قرار دارد که تلاش می‌کنیم حذف شود.
سیده حمیده زرآبادی در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به اعلام خبر خود در روزهای گذشته مبنی بر برداشت ۵۰ میلیارد تومانی از اعتبارات پروژه راه «قزوین-الموت- تنکابن» و تخصیص آن به پروژه تونل‌سازی در اصفهان که در شبکه‌های اجتماعی منتشرشده بود، اظهار کرد: این طرح در قالب پیشنهاد در دستور جلسات هیئت دولت قرار دارد و تا به این لحظه در هیئت دولت مطرح نشده است.
نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: با تلاش بنده این پیشنهاد تاکنون به هیئت دولت ارسال نشده است و تلاش خواهم کرد تا حذف شود.

تاریخ: 97/05/29
منبع:
https://www.isna.ir/news/97052915476

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: اعتبارات | پروژ | راه | قزوین | الموت | تنکابن | تونل‌سازی | اصفهان |
دفعات مشاهده: 505 بار   |   دفعات چاپ: 191 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر

انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.4 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645