[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
تسهیلات پایگاه::
برقراری ارتباط::
::
اخبار
..
نهادهای وابسته

انجمن بین المللی تونل (ITA)

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: سخنرانی علمی - کاربردی
:: بازدید اعضای هیات مدیره انجمن تونل ایران
..
:: پل ورسک مشکل فنی ندارد/ پروسه برقی شدن قطار شمال در حال انجام است ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۷/۵/۲۰ | 

مدیرکل راه‌آهن شمال کشور:
پل ورسک مشکل فنی ندارد/ پروسه برقی شدن قطار شمال در حال انجام است
مدیرکل راه‌آهن شمال کشور گفت: پل ورسک مشکل فنی برای تردد نداشته و عملیات تعمیر و بازسازی آن در پروسه زمانی انجام می‌شود.
 

یوسف گران‌پاشا در حاشیه بازدید خبرنگاران مرکز استان مازندران از محل پل ورسک در پاسخ به سئوال خبرنگاری مبنی بر اتمام گارانتی پل ورسک، اظهار کرد: کل طول این راه‌آهن 99 متر، عرض آن چهار متر و 20 است و حدود 4 هزار و 500 متر مکعب مصالح در آن به کار رفته است.
 مدیرکل راه‌آهن شمال کشور با اعلام اینکه برخی در ارتباط با اتمام گارانتی این پل در فضای مجازی صحبت به میان می‌آورند، تصریح کرد: پل ورسک حدود 75 سال در حال بهره‌برداری است و بحثی به نام گارانتی وجود ندارد، پروسه نگهداری این پل در حال انجام است.
 وی با تاکید بر اینکه ضریب اطمینان وجود دارد که قطار در آن تردد می‌کند، افزود: هر سه سال این پل به صورت جدی بازدید می‌شود، البته هر ساله ماشین بازدید از روند ریل راه‌آهن بازدید می‌کند.
 گران‌پاشا اضافه کرد: پل هر ساله به صورت کامل به لحاظ فنی بازدید می‌شود، زیرساخت‌های پل به صورت جدی بازدید و شست‌وشو شده و اگر مشکل فنی هم وجود داشته باشد رفع می‌شود و حالت ارتجاعی پل حفظ می‌شود.
 وی با اعلام اینکه این پل از جانب  دانشگاه علم و صنعت و صنعتی شریف کنترل می‌شود، افزود: سنسورهای روی پل نصب شده که مقدار نیرو که از چرخ به طاق پل وارد می‌شود را اندازه‌گیری می‌کنند، در حال حاضر قطار با سرعت 60 کیلومتر از روی پل عبور می‌کند.
 مدیرکل راه‌آهن شمال کشور در ارتباط با برقی کردن قطار شمال کشور، گفت: اقدامات اولیه انجام شده است، قرارداد درون‌سازمانی طرف روسی تا حدودی دچار مشکل شده است که این موضوع داخلی و مربوط به خود شرکت هست ولی پروسه برقی کردن راه‌آهن شمال کشور متوقف نشده است و در حال انجام است.
 وی در ارتباط با بحث ایجاد تونل در برخی شهرهای مازندران که توسط مدیران شهری و نمایندگان مطرح می‌شود، اظهار کرد: در هیچ جای دنیا این روند مرسوم نیست، مباحثی گاهی در رسانه‌ها از جانب نمایندگان و برخی متولیان شهری مطرح می‌شود که به صورت عملیاتی اقدامی در این ارتباط نشده است.
 گران‌پاشا در ارتباط با تعداد کشته‌های راه‌آهن شمال گفت: در سال‌های اخیر تعداد کشته‌ها ما به 6 نفر رسید که روند رو به کاهش است.
 مدیرکل راه‌آهن شمال از برنامه‌ریزی برای دو خطه کردن محور راه‌آهن قائم‌شهر به ساری خبر داد.

تاریخ: 97/05/19
منبع:
https://www.ilna.ir

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA code
::
کلیدواژه ها: مدیرکل | راه‌آهن | شمال کشور | پل | ورسک | مشکل فنی | پروسه | برقی شدن | قطار شمال |
دفعات مشاهده: 38 بار   |   دفعات چاپ: 2 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.53 seconds with 45 queries by YEKTAWEB 3742