[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: خبر ::
 | تاریخ ارسال: 1397/3/11 | 

آخرین وضعیت خط ۷ متروی تهران
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: بر اساس شواهد و طبق بازدید‌هایی که از خط ۷ مترو صورت گرفته متاسفانه روند ایمن سازی پروژه بسیار کند پیش می‌رود و امیدواریم معاونت حمل و نقل و ترافیک بتواند به وعده خود مبنی بر بهره برداری از این خط تا پایان خردادماه عمل کند.




رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در خصوص آخرین وضعیت خط ۷ متروی تهران گفت: طبق وعده معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران قرار بر این بوده که تا پایان خرداد ماه سال جاری فعالیت خط ۷ مترو از سر گرفته شود و اشکالاتی که موجب توقف فعالیت آن شده بود رفع گردد.
محمد علیخانی افزود: بر اساس شواهد و طبق بررسی‌های صورت گرفته و بازدید‌هایی که از این خط انجام شده متاسفانه روند ایمن سازی پروژه بسیار کند پیش می‌رود و امیدواریم معاونت حمل و نقل و ترافیک بتواند به وعده خود مبنی بر بهره برداری از خط ۷ تا پایان خردادماه عمل کند.
 وی با بیان اینکه کمیسیون حمل و نقل شورای شهر تهران پیگیر عمل به وعده‌های معاونت حمل و نقل در خصوص راه اندازی خط ۷ مترو است، ادامه داد: اصلی‌ترین مانع برای بهره برداری مجدد از خط ۷ مترو، کمبود منابع مالی است و امیدواریم هر چه سریعتر این مسئله حل شود.
رئیس کمیسیون حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به روند خرید واگن‌های جدید بیان داشت: در پی مصوبه شورای اقتصاد مبنی بر پرداخت تسهیلات لازم از سوی دولت برای خرید واگن اقدام به خریداری ۲ هزار واگن برای کلانشهر‌ها شده و در حال حاضر مناقصه ۶۳۰ واگن برگزار شده و به زودی قرارداد آن ابلاغ می‌شود.

وی یادآور شد: البته تحویل واگن‌ها به شرکت مترو پروسه‌ای زمان بر است و با توجه به اینکه انعقاد این قراداد‌ها در قالب خرید و ساخت است تقریبا ۱۵ تا ۲۰ ماه طول می‌کشد تا واگن‌ها تحویل شرکت مترو شود.
 گفتنی است عمیق‌ترین خط مترو تهران از شهرک امیرالمومنین(ع) در کنار ورزشگاه تختی در جنوب شرقی تهران آغاز و پس از طی کردن مسیر شرق به غرب و تقاطع با خط یک در ایستگاه مترو محمدیه از ایستگاه بریانک به سمت شمال متمایل و در ایستگاه مترو شهید نواب صفوی با خط دو، در ایستگاه مترو توحید با خط 4 و در ایستگاه مترو دانشگاه تربیت مدرس با خط ۶ تقاطع خواهد داشت و سپس در امتداد بزرگراه چمران ادامه پیدا می‌کند، پس از عبور از کنار برج میلاد، وارد میدان صنعت در شهرک غرب شده و در انتها به میدان کتاب (میدان فرحزادی، میدان بوستان) در سعادت آباد می‌رسد. خط ۷ مترو در آبان سال گذشته بعد از افتتاح به علت مشکلاتی بسته شد.

تاریخ: 97/03/10
منبع:
http://titreshahr.com/fa/news/70763

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: رئیس | کمیسیون | حمل و نقل | شورای اسلامی | شهر | تهران | آخرین | وضعیت | خط ۷ | مترو |
دفعات مشاهده: 866 بار   |   دفعات چاپ: 205 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.41 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645