[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
تسهیلات پایگاه::
برقراری ارتباط::
::
اخبار
..
نهادهای وابسته

انجمن بین المللی تونل (ITA)

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: اطلاعیه نتایج مقالات کنفرانس تونل
:: راه‌یابی پروژه خط ۶ متروی تهران به فینال رقابت‌های جهانی
..
:: خبر ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۸/۶ | 

مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه: پیمانکاران اصلی طرح، طلب عقب افتاده‌ای از سازمان ندارند
کرمانشاه- ایرنا- مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه با اشاره به مطالب منتشر شده در فضای مجازی در مورد تعویق مطالبات پیمانکاران این طرح گفت: تا این لحظه هیچ مشکلی در تسویه طلب مالی پیمانکاران اصلی طرح قطار شهری نداریم و روند پرداخت مطالبات آنان براساس ارائه مستندات و طبق قرارداد ادامه دارد.



 
سعید سلیم ساسانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به روند رضایت بخش احداث تونل قطار شهری کرمانشاه افزود: هم اکنون 2 پیمانکار در حال احداث تونل های قطار شهری کرمانشاه و ایستگاه های فاز اول پروژه هستند که خوشبختانه روند قابل قبولی مشاهده می شود، هر چند انتظار می رود با پیش بینی اعتبارات بیشتر و رفع موانع موجود، تامین تجهیزات، احداث ایستگاه های روگذر، شروع عملیات روسازی و نهایتاً نصب ریل و... شاهد تسریع در روند احداث کل پروژه باشیم.
وی در ادامه با اشاره به اعتبارات و شرایط مالی پروژه گفت: اعتبار سال جاری پروژه بیش از 520 میلیارد ریال است که از این میزان هم اکنون مبلغ 270 میلیارد ریال اسناد خزانه اسلامی برای احداث قطار شهری کرمانشاه تخصیص یافته و مطالبات تمامی پیمانکاران تاکنون از کارفرما پرداخت شده است.
ساسانی اظهار کرد: تونل های قطار شهری کرمانشاه در چهار کارگاه و 6 جبهه به صورت شبانه روزی در حال احداث است.
در برخی از شبکه های اجتماعی فضای مجازی در روزهای گذشته مطلبی با عنوان اینکه 'یکی دیگر از پروژه های کرمانشاه به خاطر پرداخت نشدن مطالبات بیش از ۶ ماه خوابید از اعتصاب کارکنان و پیمانکاران منوریل کرمانشاه به دلیل دریافت نکردن حقوق و مطالبات ۶ ماهه خبر داده بودند.
احداث پروژه قطار شهری کرمانشاه رسما از سال 1390 آغاز شد و به گفته مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه از ابتدای مسیر(میدان طاق بستان) تا انتهای آن (میدان فردوسی) 13 ایستگاه پیش بینی شده و انتظار می رود پس از بهره برداری 14 هزار نفر در ساعت به وسیله قطار شهری جا به جا شوند.
ساسانی اوایل مهرماه امسال در جمع خبرنگاران کل اعتبار مورد نیاز برای احداث پروژه قطار شهری در 2 فاز را 15 هزار و 840 میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: قرار است این اعتبار از محل اعتبارات دولتی، سهم شهرداری از واگذاری اراضی، فروش اوراق مشارکت و فاینانس تامین شود.
مدیرعامل سازمان قطار شهری کرمانشاه، میانگین پیشرفت کل پروژه را حدود 10 درصد عنوان کرد و افزود: مرحله اول این پروژه حدود 20 درصد پیشرفت فیزیکی دارد

تاریخ: 96/08/05
منبع:
http://www.irna.ir/fa/News/82708902

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


کد امنیتی را در کادر بنویسید >
::
کلیدواژه ها: مدیرعامل | سازمان قطار شهری | کرمانشاه | پیمانکاران | اصلی طرح |
دفعات مشاهده: 56 بار   |   دفعات چاپ: 10 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.098 seconds with 906 queries by yektaweb 3503