[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: خبر ::
 | تاریخ ارسال: 1396/7/27 | 

سیدکمال الدین میرجعفریان ؛
35 کیلومتر از تونل آزادی تا پایانه مرزی مهران برای اربعین امسال آماده ‌سازی می شود
مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: عملیات بهسازی مسیر ارتباطی ایلام - مهران برای دسترسی راحت و ایمن زائران به مرز بین المللی مهران تا پیش از آغاز آیین اربعین حسینی با جدیت تمام در بخش های مختلف در دست اجرا است.
به گزارش تابناک ایلام؛ سیدکمال الدین میرجعفریان با تشریح وضعیت جاده ارتباطی ایلام - مهران اظهار کرد: در حال حاضر تمام محور ارتباطی ایلام - مهران با همکاری دستگاه های اجرایی استان و با تلاش شبانه روزی پیمانکاران با پیشرفت فیزیکی مختلف در حال چهارخطه شدن و تبدیل به بزرگراه است، مقرر شده تا چند روز قبل از اربعین کار انجام شود و در جاهایی که تقاطع دارد پروژه جدید انجام نشود.
 وی از ادامه تلاش های شبانه روزی برای تکمیل زیرساخت های این مسیر خبر داد و یادآور شد: با توجه به نزدیک تر شدن اربعین، اولویت با نقاط پر حادثه و گره های ترافیکی محور در این مسیر است و تا اربعین سال جاری این نقاط حذف شده و نقاط ذکر شده محور برای تردد زائرین آماده می شود.
 وی تاکید کرد: از تونل آزادی تا پایانه مرزی مهران 105 کیلومتر است که 30 کیلومتر از این مسیر در سال‌های گذشته به بهره‌ برداری رسیده و 75 کیلومتر از آن باقی مانده که حدود 35 کیلومتر از آن برای اربعین امسال آماده ‌سازی و تحویل خواهد شد.
 میرجعفریان از تکمیل مسیر ارتباطی صالح آباد تا ورودی کنجانچم به طول 20 کیلومتر خبر داد و افزود: این مسیر هم اکنون بیش از 95 درصد پیشرفت فیزیکی دارد که تلاش می شود تا ظرف چند روز آینده تقاطع های جدا در این مسیر تکمیل و به یکدیگر وصل شود.
 وی از نصب پل فلزی در مسیر جاده جایگزین ایلام - مهران در محور ترشابه شهرستان ملکشاهی خبر داد و اضافه کرد: آسفالت تقاطع بان رحمان نیز آغاز شده و به زودی با تامین روشنایی در این مسیر این محور نیز تکمیل می شود.
 مدیرکل راه و شهرسازی ایلام گفت: عملیات خاکی پل روگذر در ورودی شهر ایلام نیز در مراحل پایانی بوده و هم اکنون کار نصب نرده ها در این مسیر در حال انجام است.
 وی از تکمیل و تجهیز پارکینگ های ورودی شهر مهران خبر داد و گفت: آسفالت پایانه برکت و پایانه بزرگ اربعین در ورودی شهر مهران در حال انجام است و ظرف چند هفته آینده سیستم روشنایی آن ها نیز تامین خواهد شد.
 میرجعفریان با اشاره به اهمیت تونل قلاجه در سهولت در تردد زائران در ایام اربعین حسینی نیز گفت: افتتاح این تونل ضمن ایجاد کریدور جدیدی برای حمل ‌و نقل جاده‌ای در استان، مسیری مطمئن و ایمن برای مسافران به ویژه زائران عتبات عالیات فراهم می کند.
 میرجعفریان با اشاره به اینکه در ایام اربعین سال جاری استفاده از این تونل ضروری است، افزود: کار روشنایی اضطراری تونل انجام شده است و در ایام اربعین زیربار ترافیک خواهد رفت.

تاریخ: 96/07/26
منیع:
http://www.tabnakilam.ir/fa/news/510586

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
کلیدواژه ها: 35 کیلومتر | تکمیل | تونل | آزادی | پایانه مرزی |
دفعات مشاهده: 1697 بار   |   دفعات چاپ: 352 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.06 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645