[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
تسهیلات پایگاه::
برقراری ارتباط::
::
اخبار
..
نهادهای وابسته

انجمن بین المللی تونل (ITA)

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: اطلاعیه نتایج مقالات کنفرانس تونل
:: راه‌یابی پروژه خط ۶ متروی تهران به فینال رقابت‌های جهانی
..
:: خبر ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۷/۶ | 

مجری پروژه مطرح کرد؛
همه مشکلات راه‌آهن خرم‌آباد/از عدم پرداخت مطالبات تا وجود معارضین


خرم آباد - عدم پرداخت مطالبات، وجود معارضین و ... از جمله مشکلات پروژه راه آهن دورود - خرم آباد بوده که نیاز است برای ادامه روند اجرا، رفع شوند.
به گزارش خبرنگار مهر، محمد شاهوردی مجری پروژه راه آهن دورود - خرم آباد ظهر چهارشنبه در نشست با خبرنگاران در سخنانی با اشاره به روند اجرای پروژه راه آهن دورود - خرم آباد اظهار داشت: این پروژه زیر نظر قرارگاه خاتم الانبیا در حال اجرا است و یکی از پروژه های ملی کشور محسوب می شود چرا که سیاست بر این بوده که همه مراکز استان ها به خط راه آهن متصل شوند.
وی با بیان اینکه تفاهم نامه اجرایی این پروژه در سال ۹۲ منعقد شده و کار اجرایی آن در شش ماه دوم سال ۹۳  آغاز شده است بیان داشت: هم اکنون پیشرفت فیزیکی این پروژه ۴۰ درصد بوده و از مجموع ۱۱۴ کیلومتر طول مسیر پروژه ۷۵ کیلومتر آن فعال است.
مجری پروژه راه آهن دورود - خرم آباد با اشاره به انجام ۹.۵ میلیون متر مکعب خاکبرداری، سه میلیون متر مکعب خاکریزی، ۱۵۰ هزار متر مکعب بتن ریزی، اجرای ۶.۵ کیلومتر تونل و ... در قالب اجرای پروژه راه آهن دورود - خرم آباد ادامه داد: این پروژه به لحاظ زمین شناسی و تونل های فراوان یکی از پیچیده ترین پروژه های کشور محسوب می شود.
شاهوردی با اشاره به اتصال پروژه راه آهن دورود - خرم آباد به آزاد راه خرم آباد - اراک در سه نقطه تصریح کرد: همچنین این پروژه راه آهنی هفت ایستگاه در مسیر دارد.
وی با اشاره به فعالیت هزار و ۲۵۰ نفر به صورت مستقیم و ۴۵۰ دستگاه ماشین آلات گفت: محل تامین منابع مالی پروژه از محل فروش سهام فولاد خوزستان است و در این راستا مشکل ما عدم وصول مطالبات بوده و این امر زمانبر است.
مسئول موسسه امید پارس زیر نظر قرار گاه خاتم الانبیا با اشاره به اینکه آخرین منابع مالی تزریق شده به پروژه مربوط به مهر ماه سال گذشته و بخشی از آبان ماه سال گذشته است گفت: در این راستا امیدواریم که مجمع نمایندگان استان ورود پیدا کرده و با تشکیل کارگروه ویژه پیگیری های لازم را در این رابطه داشته باشند.
شاهوردی با تاکید بر اینکه تاخیر در وصول مطالبات و کارکردها به پروژه لطمه می زند تصریح کرد: اگر نقدینگی لازم برای پروژه در نظر گرفته نشود این طرح برای اجرای روی غلتک قرار نمی گیرد.
وی وجود معارضین را یکی دیگر از مشکلات پروژه راه آهن دورود - خرم آباد برشمرد و گفت: در این راستا نیز باید اقدامات لازم صورت گیرد و زمین هایی که متعلق به مردم بوده ارزش گذار شوند و پول انها را برای ادامه روند پروژه پرداخت کنند.
مجری پروژه راه آهن دورود - خرم آباد نیاز اعتباری برای ادامه پروژه را ۷۰۰ میلیارد تومان عنوان کرد و گفت: اگر اعتبارات لازم به این پروژه تخصیص داده شود سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.

تاریخ: 96/07/05
منبع:
http://www.mehrnews.com/news/4099711

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


کد امنیتی را در کادر بنویسید >
::
کلیدواژه ها: راه‌آهن خرم‌آباد | عدم پرداخت مطالبات | قرارگاه خاتم الانبیا | پروژه های ملی | تونل |
دفعات مشاهده: 65 بار   |   دفعات چاپ: 18 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.099 seconds with 903 queries by yektaweb 3481