[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام تماس با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
تسهیلات پایگاه::
برقراری ارتباط::
::
اخبار
..
نهادهای وابسته

انجمن بین المللی تونل (ITA)

..
جستجو در پایگاه

جستجوی پیشرفته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: لیست ارائه مقالات شفاهی و پوستر
:: اطلاعیه نتایج مقالات کنفرانس تونل
..
:: خبر ::
 | تاریخ ارسال: ۱۳۹۶/۶/۱۹ | 

احمدی بافنده در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛
مترو تهران تا پایان سال 96 رتبه نهم در جهان را کسب می‌کند/ توسعه مترو تنها راه کنترل ترافیک کلانشهرها
مدیرعامل شرکت بهره برداری مترو تهران گفت: مترو تهران تا پایان سال ۹۶ جایگاه نهم جهان را از لحاظ طول خط به خود اختصاص می‌دهد.


AWT IMAGE

محمد احمدی بافنده مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛با بیان اینکه ثبت کنسرسیوم تشکیل شده از سوی دولت به عنوان منبع تامین کننده یکپارچه سازی سیستم مترو در کل کشور است، اظهار داشت: مترو تهران تا پایان سال 96 جایگاه نهم جهان را از لحاظ طول خط به خود اختصاص می دهد که این روند رو به گسترش نه تنها در مترو تهران، بلکه در مترو دیگر کلانشهرهای کشور بازار بزرگ و مطمئنی را برای تولیدکنندگان داخلی به وجود آورده است.
وی گسترش حمل و نقل ریلی را لازمه توسعه پایدار دانست و افزود: یک رام قطارمترو می تواند یک هزار و 125 برابر یک خودرو شخصی جابجایی مسافر انجام دهد که این آمار نشان می دهد تنها راه حل کنترل ترافیک کلانشهرها توسعه مترو است.
احمدی بافنده با اشاره به اینکه صنعت مترو جزء صنعت های تک و جوان بوده که آینده ای بی نظیر در انتظار آن است، اضافه کرد: کیفیت و استاندارد قطعات مترو بسیار مهم است و نمی‌توانیم با جان مردم بازی کنیم، از این رو باید برای تولید قطعات مرغوب تر میان تولیدکنندگان در کشور یکپارچه سازی صورت گیرد.
مدیر عامل شرکت بهره برداری مترو تهران در پایان خاطر نشان کرد: سرعت و سرفاصله مترو حتی قابل مقایسه با راه آهن هم نیست، زیرا هر 4 دقیقه یکبار، یک قطار با چند هزار مسافر وارد ناوگان می‌شود‌، بنابراین این صنعت برای قوت گرفتن، نیازمند توجه بیشتر دولت و سایر دستگاه‌های مرتبط است.

تاربخ: 96/06/18
منبع:
http://www.yjc.ir/fa/news/6235308

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


کد امنیتی را در کادر بنویسید >
::
دفعات مشاهده: 165 بار   |   دفعات چاپ: 34 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.089 seconds with 903 queries by yektaweb 3506