[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: خبر ::
 | تاریخ ارسال: 1396/6/6 | 

پیشرفت ۸۰ درصدی قطعه یک آزادراه تهران-شمال
مدیر پروژه آزادراه تهران-شمال از ارتقاء استانداردها در خصوص تهویه هوا در داخل تونل های قطعه یک آزادراه تهران شمال خبر داد و گفت: رانش زمین و برخی پیچیدگی ها افتتاح این قطعه را به پایان سال جاری موکول کرد.
سیدبهلول حسینی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به آخرین وضعیت آزادراه تهران شمال، گفت: با توجه به برخی پیش آمدها افتتاح قطعه یک این آزاد راه که قرار بود در ماه جاری صورت بگیرد به اواخر امسال موکول شد.
مدیر پروژه آزادراه تهران-شمال با بیان اینکه 50 درصد اهمیت کل مسیر آزادراه تهران شمال در تکمیل و بهره برداری از قطعه یک آزادراه است، افزود: پیچیدگی ها موجود در این قطعه و برخی پیشامد های دور از انتظار همچون رانش زمین علت تاخیر در تکمیل و بهره برداری از این قطعه بوده است.
وی با تاکید بر اینکه قطعه یک آزادراه تهران شمال در حال حاضر بیش از80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تصریح کرد: تا آخر امسال مسیر برای عبور و مرور موقت مردم باز می شود.
حسینی ادامه داد: با توجه به ارتقاء استانداردها در خصوص تهویه هوا در داخل تونل ها پس از افتتاح این قطعه در پایان سال جاری دوباره پس از ایام عید مسیر بسته می شود تا سیستم های تهویه هوا و برخی تاسیسات به استانداردهای روز اروپا مجهز شود.
وی با بیان اینکه تا پایان سال جاری قطعه یک آزادراه تهران شمال از نظر زیرساختی و ابنیه ها آماده است، افزود: در حال حاضر مدل روسازی در این قطعه باز هم تغییر داده شده و رویه بتنی به جای آسفالت برای مسیر در نظر گرفته شده است.
حسینی با تاکید بر اینکه قطعه یک آزادراه تهران-شمال با توجه به تونل های طولانی و بزرگی که دارد مسیر خاصی است، تصریح کرد:  مابقی فازهای آزادراه تهران شمال نیز تاسال 1400 یا نهایت تا سال 1401 به بهره برداری می رسد.
مدیر پروژه آزادراه تهران شمال با اشاره به تعامل نزدیک با کمیسیون عمران مجلس، گفت: از نظرات کارشناسی اعضای این کمیسیون در تکمیل فازهای مختلف این آزادراه به صورت مستمر استفاده می کنیم.
حسینی پیش از این و در گفت و گو با خبرگزاری خانه ملت، اظهار کرده بود که قطعه یک آزادراه تهران- شمال از تقاطع "بزرگراه آزادگان "و" بزرگراه شهید همت" شروع و با عبور از مناطق کن، سولقان و امامزاده عقیل و تونل تالون و دره لانیز به سه‌راهی شهرستانک می‌رسد.
به گفته مدیر پروژه آزادراه تهران شمال اجرای قطعه یک آزادراه تهران- شمال که طول آن تقریباً ۳۲ کیلومتر بوده و تکمیل آن در اولویت است، موجب می‌شود قسمتی از راه فعلی که از طریق کرج می‌گذرد حذف شده و مسیر فعلی حدود ۶۰ کیلومتر کوتاه‌تر شود و صرفه‌جویی قابل‌توجهی در مصرف سوخت، استهلاک و وقت مسافران را به دنبال خواهد داشت.

 

تاریخ: 96/06/04
منبع:
http://www.tabnak.ir/fa/news/724891/

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
دفعات مشاهده: 1801 بار   |   دفعات چاپ: 338 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.07 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645