[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: خبر ::
 | تاریخ ارسال: 1396/5/18 | 

سردار عبداللهی: «خاتم‌الانبیاء» تنها عرصه را بر خارجی‌ها تنگ کرده است

AWT IMAGE
 
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء گفت: گاهی این نکته مطرح می‌شود که قرارگاه عرصه را بر پیمانکاران داخلی تنگ کرده، اما ما تنها عرصه را بر خارجی‌ها تنگ کرده‌ایم.
به گزارش ایسنا سردارسرتیپ پاسدارعبادالله عبداللهی در آئین افتتاح خط ۸ مترو تهران حدفاصل ایستگاه مترو شهر آفتاب تا ایستگاه مترو فرودگاه امام‌خمینی (ره)، به برخی اقدامات این قرارگاه در پروژه‌های عمرانی کشور پرداخت و گفت: علیرغم همه تنگناهای مالی و تحریم‌های ظالمانه‌ای که برای کشور ایجاد شده و موانعی که سر راه وجود دارد، قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء امروز به عنوان موتور محرک کشور در بیش از ۱۰ حوزه کاری فعالیت می‌کند و با بیش از ۲۰۰ هزار نفر به صورت مستقیم و یک میلیون نفر به صورت غیرمستقیم پروژه‌ها را انجام می‌دهد.
وی ادامه داد: امروز وضعیت کشور و بیکاری عرصه را بر مردم تنگ کرده، ۳۷ سال است تحریم هستیم، اما برخی مسائلی که در کشور وجود دارد ناامیدکننده است و موجب می‌شود انگیزه‌ها گرفته شود، البته با موضع انقلابی به صورت کامل در قرارگاه در خدمت مردم هستیم.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء (ص) با بیان اینکه این قرارگاه مجموعه عظیمی است که از دوران دفاع مقدس به یادگار مانده است، گفت: گاهی این نکته مطرح می‌شود که قرارگاه عرصه را بر پیمانکاران داخلی تنگ کرده، اما ما تنها عرصه را بر خارجی‌ها تنگ کرده‌ایم.
سردار عبداللهی با بیان اینکه با وجود تنگناهای مالی موجود اگر مدیریت صحیح شود، می‌شود از مشکلات گذشت، از انتشار اوراق مشارکت که با تنزیل به هنگام واگذاری مواجه می‌باشد، اظهار گله کرد و از رئیس مجلس شورای اسلامی درخواست کرد که به وجود برخی مشکلات در انتشار و واگذاری اوراق مشارکت توجه شود.
وی با بیان اینکه حدود ۶۷ کیلومتر مترو در ۶ ماه گذشته توسط این قرارگاه به بهره‌برداری رسیده، این کار را کاری بزرگ دانست و گفت: از مجلس و رئیس مجلس شورای اسلامی تقاضا داریم که گسترش خطوط ریلی و مترویی را در کشور در اولویت خود قرار دهند، چرا که از نظر ایمنی و زیست‌محیطی بسیار موثر می‌باشد.
فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌ الانبیاء همچنین با تاکید بر اینکه این قرارگاه آمادگی دارد سالانه ۳۰ کیلومتر مترو احداث کند، گفت: در سال ۹۵، ۶۵ کیلومتر تونل حفاری کرده‌ایم.

 

تاریخ: 96/05/17
منبع:
http://www.isna.ir/news/96051710328/

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
دفعات مشاهده: 1697 بار   |   دفعات چاپ: 362 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.21 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645