[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: خبر ::
 | تاریخ ارسال: 1396/4/1 | 

وزیر راه وشهرسازی؛
دولت یازدهم آزادراه تهران-شمال را به مهندسان ایرانی سپرد
وزیر راه وشهرسازی در حاشیه بازدید معاون اول رئیس جمهور از آزادراه تهران-شمال گفت: عملیات مهندسی ساخت قطعه یک آزادراه شمال را به دانش بومی تبدیل کردیم.

AWT IMAGE

وزیر راه وشهرسازی در حاشیه بازدید معاون اول رئیس جمهور از آزادراه تهران-شمال گفت: عملیات مهندسی ساخت قطعه یک آزادراه شمال را به دانش بومی تبدیل کردیم.
 
به گزاش خبرنگار تین‌نیوز، عباس آخوندی در حاشیه بازدید از  آزادراه تهران–شمال گفت: این آزادراه با تکنولوژی جدید کف‌سازی ساخته می‌شود و زیرسازی این جاده باید متناسب با کف‌سازی بتنی باشد که یک تکنولوژی جدید در کشور است.
 او با بیان اینکه بسیاری از تکنولوژی‌های به کار رفته در این پروژه برای اولین بار در کشور اجرا می‌شوند تاکید کرد: یکی از تونل‌های این پروژه  4900 متر طول دارد که سقف این تونل به صورت دوپوشه ساخته می‌شود و می‌تواند عایق آتش‌سوزی باشد.
 آخوندی افزود: با استفاده از این تکنولوژی در صورت احتمال آتش سوزی در این تونل با توجه به دوپوشه ساخته‌شدن سقف تونل می‌توان ریسک را کاهش و مردم را به سرعت نجات داد.
 وزیر راه و شهرسازی با اشاره به دشواری‌های این پروژه تاکید کرد: عملیات اجرای آزادراه تهران – شمال و عملیات انفجار آن در شرایطی انجام می‌شود که روستاهای متعددی در حاشیه این پروژه وجود دارد و برای انجام عملیات حفاری و انفجارها باید تمام جوانب را بررسی کنیم.
 آخوندی بومی کردن این دانش را یکی مهم‌ترین دستاوردهای این پروژه دانست و گفت: پیش از دولت یازدهم تمام قطعه یک آزادراه تهران – شمال در دست پیمانکار خارجی بود اما با آغاز دولت یازدهم با همه پیمانکاران خارجی تسویه حساب کردیم  و امروز تمام پیمانکاران ایرانی هستند و عملیات مهندسی قطعه یک آزادراه تهران – شمال به یک دانش بومی تبدیل شده است.
 او گفت: در حال حاضر مهندسان خارجی تنها در بخش مشاوره در این پروژه حضور دارند.


تاریخ: 96/03/28
منبع:
http://www.tinn.ir/

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
دفعات مشاهده: 1746 بار   |   دفعات چاپ: 344 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.22 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645