[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: خبر ::
 | تاریخ ارسال: 1396/2/15 | 

وزیر راه و شهرسازی وارد قزوین شد

AWT IMAGEAWT IMAGEAWT IMAGE

قزوین- وزیر راه و شهرسازی به منظور بازدید از پروژه های در دست ساخت در محورهای مواصلاتی استان و راه آهن قزوین به رشت روز پنجشنبه وارد قزوین شد.
به گزارش خبرنگار مهر، عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی روز پنجشنبه برای بازدید از پروژه در دست ساخت راه آهن قزوین به رشت دقایقی قبل وارد ایستگاه راه آهن قزوین شد و مورد استقبال فریدون همتی استاندار قزوین قرار گرفت.
وزیر راه و شهرسازی در سفر به استان‌های قزوین و گیلان از پروژه راه‌آهن قزوین- رشت و آزادراه منجیل- رودبار بازدید خواهد کرد.
 
عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی به همراه خیراله خادمی مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور و هم‌چنین سعیدمحمدزاده مدیرعامل شرکت راه آهن با سفر به استان قزوین از پیشرفت پروژه راه آهن قزوین به رشت بازدید می‌کنند.
پروژه راه‌آهن قزوین به رشت از نظر مهندسی ایرانی از جمله پروژه‌های منحصر به‌فرد محسوب می‌شود و بزرگ‌ترین پل ریلی کابلی کشور به‌طول ۵۶۰ متر در حاشیه سد منجیل احداث شده است.
دراین پروژه ۵۴ دستگاه تونل به طول بیش از ۲۲ کیلومتر طراحی شده که از این میزان تنها حفاری ۶۲۰ متر باقی مانده که می‌توان ظرف روزها و هفته‌های آینده این بخش را نیز به پایان رساند.
خط آهن قزوین به رشت در پهنه طبیعتی زیبا و پل‌های مینیاتوری به‌طول ۱۶۴ کیلومتر امتداد دارد و سرعت قطارهای مسافری که قرار است در این خط‌ آهن تردد کنند، ۱۶۰ کیلومتر در ساعت و قطارهای باربری ۱۲۰ کیلومتر برنامه‌ریزی شده است.
 
طول مسیر راه‌ آهن قزوین- رشت- انزلی حدود ۲۰۵ کیلومتر است که با احداث آن، ارتباط ریلی استان گیلان با شبکه راه‌آهن کشور برقرار می‌شود، همچنین از طریق بندر مهم انزلی، ترابری ریلی و ترانزیتی کریدور شمال جنوب که بخش وسیعی از  کشورهای آسیایی و اروپایی را دربر خواهد گرفت، تسهیل شده و ارتقا می‌یابد.
بازدید از آزادراه منجیل- رودبار و هم‌چنین بازدید از محور و ایستگاه رستم آباد و عملیات ریل گذاری امام زاده هاشم از دیگر برنامه‌های آخوندی در سفر به استان های قزوین و گیلان است.
وزیر راه و شهرسازی هم چنین در پایان سفر یک روز خود به استان‌های قزوین و گیلان با حضور در فرودگاه سردار جنگل رشت از طرح توسعه این فرودگاه بازدید می کند.

تاریخ : 96/02/14
منبع :
http://www.mehrnews.com/news/3969599/

  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
دفعات مشاهده: 1752 بار   |   دفعات چاپ: 268 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.62 seconds with 49 queries by YEKTAWEB 4645