[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: خبر ::
 | تاریخ ارسال: 1393/5/28 | 
پیشرفت 60 درصدی عمیق‌ترین خط 7 مترو تهران
مجری پروژه خط 7 مترو تهران گفت: در حال حاضر فعالیت خط 7 مترو با دو دستگاه حفار مکانیزه در حال اجراست و60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد
اسکندری در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران در خصوص خط 7 متروافزود: خط 7 دارای 27 کیلومتر تونل اصلی و 25 ایستگاه است که به روش مکانیزه به وسیله 2 دستگاه تی بی ام  در حال حفاری است.
 وی تصریح کرد:  قطعه شمالی - جنوبی تونل به طول 14 کیلومتر و قطعه شرقی- غربی  تونل به طول 13 کیلومتر است. درمجموع خط 7 عمیق ترین خط مترو تهران است و عمق ایستگاه‌های آن بین 40 تا 45 متر خواهد بود و تقریبا از زیر تمام خطوط مترو رد خواهد شد.
 مجری پروژه خط 7 مترو تهران با اشاره به اینکه دستگاه‌های تی بی ام یکی از جنوب به شمال تهران از خیابان نواب ( بریانک ) وارد خط شده و به سمت میدان صنعت در حال پیشروی است و دستگاه دیگر از نواب( بریانک ) به سمت غرب (شرق) در حال پیشروی است و به سمت سعادت آباد(استادیوم تختی) می‌رود.
وی افزود: فاز اول خط 7 به طول 13 کیلومتر از میدان محمدیه تا پل گیشا است که طبق برنامه تا شهریور 94 آماده بهره برداری است .
 اسکندری گفت: دستگاه تی بی ام شرقی-غربی خط 7 در حال حاضر روزانه 15 متر  حفاری انجام میدهد ازمیدان قیام هم گذشت اگرچه طبق طراحی اولیه قرار بود  که از زیر یک بافت مسکونی عبور کنیم اما بخاطر سست بودن خاک و بافت فرسوده این مسیر از میدان قیام به سمت شرق  تغییر یافت و دستگاه حفار شمالی جنوبی نیز از بزرگراه چمران رسالت گذشته است .
مجری پروژه خط 7 مترو تهران تصریح کرد: درمجموع خط 7 عمیق ترین خط مترو تهران است و عمق ایستگاه‌های آن بین 40 تا 45 متر خواهد بود و تقریبا از زیر تمام خطوط مترو رد خواهد شد. وی خاطرنشان ساخت: این خط با خط 6 در گیشا تقاطع چمران و نواب، دوباره با خط 6 در خیابان 17 شهریور، با خط 4 در  دو ایستگاه خیابان مولوی و میدان انقلاب، با خط 2 در خیابان آذربایجان و با خط 1 در خیابان محمدیه، ایستگاه‌های تبادلی خواهد داشت.
توضیح:به نظر میرسد خبر نگار مربوطه در نفل خبر اشتباه کرده باشد موارد اشتباه در داخل پرانتز تصحیح شده است.

باشگاه خبرنگاران- 22-05-93
  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
دفعات مشاهده: 2726 بار   |   دفعات چاپ: 783 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 7 بار   |   0 نظر
انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.05 seconds with 48 queries by YEKTAWEB 4645