[صفحه اصلی ]   [ English ]  
:: صفحه اصلي درباره انجمن اخبار و رویدادها جستجو ثبت نام ارتباط با ما ::
بخش‌های اصلی
صفحه اصلی::
آشنایی با انجمن::
کارگروه های تخصصی::
اخبار رویدادها::
اخبار علمی::
عضویت در انجمن::
اعضای انجمن::
بانک اطلاعات تونل::
انتشارات::
بخش آموزش::
پیوندها::
گالری تصاویر::
دانلود::
کنفرانسهای تونل::
تسهیلات پایگاه::
تماس با ما::
::
اخبار جدید
..
چهاردهمین کنفرانس تونل ایران
..
نهادهای وابسته
..
دریافت اطلاعات پایگاه
نشانی پست الکترونیک خود را برای دریافت اطلاعات و اخبار پایگاه، در کادر زیر وارد کنید.
..
آخرین مطالب بخش
:: تبریک سال نو
:: نشست علمی: نقش فضاهای زیرزمینی شهری در توسعه پایدار (زمین شناسی و محیط زیست)
:: پیام رئیس انجمن
..
:: خبر ::
 | تاریخ ارسال: 1395/3/27 | 

 پایان کار خط یک مترو اصفهان تا سال 96
 AWT IMAGE

تین نیوز | مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه گفت: در تلاش هستیم برای اینکه تا سال 96 خط یک قطار شهری کامل شود، عملیات عمرانی ایستگاه‌ها را به اتمام برسانیم.
جواد شعرباف با تشریح آخرین وضعیت قطار شهری اصفهان بیان داشت: خط یک متروی اصفهان از شمال شهر اصفهان شروع شده تا ترمینال مسافربری صفه در جنوب به طول 20 کیلومتر امتداد دارد.

وی با بیان اینکه 10 ایستگاه از مجموع 21 ایستگاه این خط مهر سال گذشته به بهره‌برداری رسید، افزود: خط یک قطار شهری اصفهان که در حال حاضر تا ایستگاه شهدا کامل شده تا مرداد ماه به ایستگاه تختی می‌رسد.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه ادامه داد: در ادامه این خط 9 ایستگاه دیگر وجود دارد که شامل ایستگاه‌های امام حسین، انقلاب، سی و سه پل، میرداماد، شریعتی، آزادی، دانشگاه، ایستگاه کارگر، کوی امام و صفه می‌شود که در این میان در دو ایستگاه انقلاب و امام حسین با چالش‌های جدی مواجه هستیم.

وی با بیان این‌که کمترین پیشرفت تاکنون در ایستگاه انقلاب صورت گرفته عنوان کرد: در تلاش هستیم برای اینکه تا سال 96 خط یک قطار شهری کامل شود عملیات عمرانی ایستگاه‌ها را به اتمام برسانیم.

شعرباف در خصوص چالش‌های موجود در ایستگاه‌های انقلاب و امام حسین اذعان داشت: مسأله اصلی در این ایستگاه‌ها نزدیک بودنشان به میراث فرهنگی است که باعث شده ساخت‌وساز آن‌ها از دیگر ایستگاه عقب بماند و در حین عملیات هم برای عمل به تذکرات میراث فرهنگی زمان را از دست داده‌ایم.

وی با بیان اینکه حدود یک سال است که کار این دو ایستگاه با جدیت آغاز شده اظهار کرد: مشکل دیگر در ایستگاه انقلاب با توجه به نزدیکی به رودخانه زاینده‌رود، بالا بودن سطح آب بود که تخلیه آن بسیار زمان‌ برد؛ همچنین بحث تملک‌ این ایستگاه و منازل مسکونی و تجاری در مسیر، عامل دیگر به تأخیر افتادن کار عمرانی این ایستگاه است.

مدیرعامل سازمان قطار شهری اصفهان و حومه اضافه کرد: ایستگاه‌های بعد از سی و سه پل در مرحله نازک‌کاری است اما برای ورودی ایستگاه سی و سه پل در حال رایزنی با بانک ملی هستیم تا در این محل برای ورودی ایستگاه عملیات عمرانی را آغاز کنیم.


تاریخ : 95/03/26
منبع :
http://www.tinn.ir/fa/doc/news/92410/print


  
تسهیلات مطلب
سایر مطالب این بخش سایر مطالب این بخش
نسخه قابل چاپ نسخه قابل چاپ
ارسال به دوستان ارسال به دوستان


CAPTCHA
::
دفعات مشاهده: 1398 بار   |   دفعات چاپ: 377 بار   |   دفعات ارسال به دیگران: 0 بار   |   0 نظر
انجمن تونل ایران Iranian Tunneling Association
Persian site map - English site map - Created in 0.21 seconds with 48 queries by YEKTAWEB 4645